maandag 12 december 2016

De Sint is net het land uit en inmiddels staat de kerstboom alweer. December is nou eenmaal cadeau-maand, ook bij ons thuis. En heb je nog geen idee wat jij je kindje wilt geven met de kerst? Dan heb ik een leuke tip voor je! Kindersieraden van Lovy.

Deze prachtige kindersieraden worden gemaakt door Laura. Haar doel is om met deze speciale sieraden herinneringen te creƫren die een speciale betekenis hebben. Ze verkoopt babysieraden, kindersieraden, mamasieraden en naamsieraden.

Voor Hayley zocht ik een prachtige kindernaamketting uit met een swarovski hartje. Ze kreeg deze van mij omdat ze met 7 jaar al zo een grote meid is geworden en het tijd werd voor een echt sieraad. In plaats van houten kraaltjes of plastic balletjes, werd het nu tijd voor een mooie zilveren ketting. Aan de ketting hangt een hangertje met haar naam en daarbij een swarovski hartje.


De ketting inclusief hanger met naam en swarovski hartje kost €38,95. De ketting is te koop in 2 verschillende maten. De 40 cm is de standaard maat, maar en kan ook een ketting bestellen van 45 cm. Dit is de maat voor een volwassene/tiener. Je betaald dan €4,95 extra. Ook kun je ervoor kiezen om een speciale tekst of iets anders te laten graveren op de achterkant. Ook daarvoor betaal je een klein extra bedrag van €4,95. Maar dan heb je wel een bijzondere en unieke hanger.

Hayley is ontzettend blij met haar mooie ketting. Wij zijn thuis helemaal van de kettingen met namen en bijzondere teksten. Zelf draag ik ook dagelijks mijn ketting met namen van de kinderen. Het is dus leuk voor Hayley dat zij nu ook haar eigen echte ketting heeft.



Ben je benieuwd geworden? Neem dan eens een kijkje op de webshop van Lovy! En wie weet kun jij je kindje deze kerst verrassen met een bijzonder sieraad. Of met een andere speciale gelegenheid of gewoon zomaar!

1 opmerking:

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!