zondag 25 september 2016


Ongeveer 2 maanden geleden schreef ik er al een blogje over: het YouTube kanaal van Hayley. We begonnen ermee in de zomervakantie en we hebben ontzettend veel plezier gehad met het maken van filmpjes. En ook na de zomervakantie zijn we ermee doorgegaan. Inmiddels hebben we al 20 video's gemaakt.

Het begon eigenlijk als een ding voor Hayley. Het zou haar kanaal worden en voornamelijk om haar draaien. Maar uiteindelijk was dat niet zo. Hayden doet mee in alle video's, of het nou een dagje uit is of een challenge.  Het kon gewoon niet alleen om Hayley draaien. Zij betrekt Hayden er ook graag namelijk bij. En met z'n tweeën zorgen ze voor hilarische momenten en blunders. Ik kan er zelf altijd om lachen als ik aan het editen ben.

Het kanaal had de naam van Hayley, maar dat kwam niet helemaal tot z'n recht. Ik moest iets anders verzinnen. Ik kreeg op ig een comment van een andere moeder dat haar dochter het zo leuk vindt om de filmpjes van het broertje en zusje te kijken. En daardoor veranderde ik de naam in Broer en Zus TV. Gelukkig was er niemand actief op YouTube met die naam, dus het was perfect. We maakten meteen een nieuw intro en nu is het echt iets van hen samen. Zo leuk!



We proberen ongeveer 1'á 2 keer in de week een video te plaatsen. We hebben geen vaste dagen en tijden. Eens in de zoveel dagen komt er gewoon een nieuwe video online. We blijven onszelf ook gewoon verrassen. Ik heb namelijk geen hele planning wanneer we wat voor video gaan opnemen. De ene keer gaan we een dagje weg en de andere keer verzin ik weer een spelletje om te doen. Leuk om op die manier een beetje creatief bezig te zijn met de kinderen.

De views zijn nog niet heel erg denderend, al zijn er video's die toch best veel worden bekeken. Waaronder de video van de Julianatoren. Dat maakt ons wel trots natuurlijk.

Zolang de kinderen het leuk vinden blijven we ook video's maken. Hayden kijkt zelf met heel veel plezier naar zijn eigen video's. Zo kan hij alle leuke uitjes en spelletjes nog een keer opnieuw beleven. Ook best handig.



Maar leuke ideeën zijn altijd welkom! Dus als jij nog een leuk idee hebt voor een video dan hoor ik het graag.

Abonneren op hun kanaal kan hier.

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!