zaterdag 27 augustus 2016


Ik heb weer een leuke win actie voor jullie! Jeej! En deze keer mag ik hartstikke gaaf speelgoed verloten onder jullie. Namelijk deze super gave brandweerauto van Fisher Price Little People.

De brandweerauto is geschikt voor kinderen van 1- 5 jaar. Hij maakt diverse geluidjes, zegt zinnen en zingt ook liedjes. Er zitten 2 poppetjes bij en een hondje. De poppetjes passen perfect in een kinderhand. De brandweerauto heeft een ladder waar de poppetjes en het hondje op kunnen zitten en je ze zo naar boven kunt schuiven. En aan het einde van de ladder zit een spuit, zodat je kindje alle 'branden' kan blussen. De brandweerauto is ongeveer 30 cm lang, dus een klein stuk speelgoed is het zeker niet. Deze auto zorgt absoluut voor genoeg vermaak voor je kleintje!


Win actie

Wat moet je doen om deze te gekke auto te winnen?

* Like mijn Facebookpagina en laat daar of onder dit bericht een reactie achter voor wie je deze auto graag zou willen winnen. (Reageer je op mijn blog, laat dan in je reactie een emailadres achter, via Facebook is dat niet nodig.

* Abonneer je op het YouTube kanaal van Hayley.
 
Deze win actie loopt tot t/m zondag 4 september! Ik neem contact op met de winnaar.

Deze win actie is gesloten.

9 opmerkingen:

  1. Fantastisch speelgoed! Mijn zoontje van net twee jaar is er dol op. En brandweerwagens vindt ie ook geweldig, dus een perfecte combi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe mee voor mijn peuter! Die is brandweergek. Emailadres is merylllouw@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe graag mee voor mijn lieve dinnetje die een jongentje verwacht (ik volg je op fb en op youtube ben ik nones)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat ontzettend leuk,ik doe graag mee voor mijn zoontje. Groetjes,Marit
    italieganger@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel graag voor onze tweeling Lucas & Eva (2,5) die dol zijn op alles wat maar met brandweer te maken heeft. Ze hebben zelfs hun spuitdiploma gehaald :D l_raaymakers@msn.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. elisabeth maria martina31 augustus 2016 om 08:55

    tof verjaardagskado voor mijn kleinzoon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel graag willen we deze winnen. Nu 😘👍cdiependaal@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gaaf is deze zeg. Mijn neefje heeft hem. Deze willen we ook wel 😉



    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauw zo leuk!! Ik weet zeker dat mijn dochtertje er helemaal weg van is! Ze is nu 1,5 en druk in de weer met bootjes en duplo. Zou een hele leuke aanvulling zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!