donderdag 21 juli 2016


De zomervakantie is begonnen en dat betekend; heel veel leuke dingen doen! Vandaag ging ik op mijn vrije dag gezellig met de kinderen naar Kids Eiland. Kids Eiland is 1 van de binnenspeeltuinen hier in Almere. En deze binnenspeeltuin ligt precies in het centrum van Almere Stad, echt ideaal!

Kids Eiland is 7 dagen per week geopend en bevat 3000m2 speelruimte voor kinderen van 0 t/m 12 jaar oud. Er is een speciale peuterhoek voor de kleintjes. Verder bevat het indoor- speelparadijs onder andere springkussens, glijbanen, ballenbakken, trampolines, touwbruggen, kruipbuizen en nog veel meer attributen om uren lang speelplezier te hebben.

Prijzen:
Kinderen tot 1 jaar gratis icm een ander betalend kind, anders €2,50
1 t/m 3 jaar € 4,50
4 t/m 14 jaar € 7,50 15 jaar en ouder € 2,- (inclusief een kopje koffie, thee of beker limonade)

Sinds kort kun je zelfs je kind (boven de 5 jaar) alleen laten spelen in de binnenspeeltuin, zodat je zelf rustig kan gaan shoppen. Daar zou ik persoonlijk zelf niet voor kiezen, maar tijdens ons bezoek heb ik genoeg animo gezien ervoor. Vrouwen die hun kinderen een bandje omdeden en ze uitzwaaiden. Ik zou het niet doen. Ik ga liever in mijn eentje op een stoel zitten en geniet dan van mijn spelende kindjes. En ik ben er voor ze zodra er iets is. Dat is meer mijn ding.

We namen tijdens het spelen ook weer een video op voor het YouTube kanaal van Hayley. Hieronder zie je je de video. Je kunt je gratis abonneren op haar kanaal en duimpje omhoog als je de video leuk vindt :). Dank je wel en veel kijkplezier! Ook namens Hayley.

1 opmerking:

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!