donderdag 5 mei 2016


Zondag ochtend stonden we weer vroeg op met z'n vieren. Om 10:00 uur moesten we uitchecken, maar we hadden alle tijd om ons rustig klaar te maken voor het vertrek. De avond ervoor hadden we het grootste deel van de bagage alweer ingepakt en in de auto gelegd. In de ochtend hoefden we alleen maar ons op te frissen en om te kleden en de laatste spullen in te pakken. We hadden zelfs tijd genoeg om even rustig te ontbijten met zijn allen. Ja vakantie met kinderen betekend helaas geen uitslapen, maar zo heb je wel wat aan je dag!

Voordat we gingen ontbijten wilde Hayley nog een allerlaatste foto van haar op het stapelbed. Ze vond het geweldig om zo hoog te slapen.

Terwijl mijn man en ik rustig de tijd namen voor het ontbijt, speelden de kinderen na 1 broodje nog even in de huiskamer en de speeltuin van het hostel. Zo een grote ruimte is natuurlijk fijn om even flink in rond te rennen ;).



Daarna was het echt tijd om de deur van onze kamer voor de laatste keer achter ons te sluiten. "Als we nog een keer terug komen mama, mag ik dan weer in hetzelfde bed alsjeblieft?!" Hayley vond het heel jammer dat we weggingen. Zij had nog heel graag een nachtje willen blijven. En wij ook hoor! We hebben een ontzettend fijn verblijf gehad in dit moderne hostel van Stayokay. Ik heb niks te klagen over de hygiƫne, de bedden, het ontbijt of de grootte van de kamer. Het personeel (vooral de schoonmaaksters!) was ook nog zeer vriendelijk. Alles was tip top in orde.

Al was er een einde gekomen aan ons verblijf bij Stayokay in Egmond, onze vakantie was nog niet helemaal afgelopen. Ik wilde graag nog 1 keer langs het strand om nog even te genieten van dat heerlijke uitzicht.



Daarna reden we door prachtig landschap richting attractiepark de Goudvis. Hier konden de kinderen een middagje lekker spelen. Helaas was het meer een grote speeltuin dan een attractiepark. Maar goed de kinderen hadden plezier, en daar gaat het uiteindelijk om.


Na een paar uur spelen was het echt tijd om naar huis te gaan. We waren allemaal hartstikke moe, maar zeker voldaan. We hebben echt een goed weekend gehad. Het was fijn om even met andere dingen bezig te zijn dan met werk en alle andere dagelijkse verplichtingen. Ik heb gewoon een paar dagen geen stofzuiger of schoonmaakdoek in mijn handen gehad. Geloof me, dat is een bevrijding en doet een moeder goed! Niks moest, alles mocht.
 
En Hayden begrijpt nu ook wat vakantie inhoud. Want de volgende dag, toen we ons eerste nachtje thuis alweer achter de rug hadden, vroeg hij of hij weer terug mocht naar de vakantie. Het was zo leuk en hij wilde graag weer spelen in de kamer en scheppen op het strand. 

Bedankt Stayokay Egmond!

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!