woensdag 14 oktober 2015


Tegenwoordig kun je zoveel creatieve dingen doen met foto's. Ik weet nog dat we vroeger foto's maakten met een camera met een fotorolletje erin. En dat je een paar dagen in spanning op de vakantiefoto's moest wachten terwijl deze bij een fotozaak werden ontwikkeld. Nu is dat niet meer zo (gelukkig). Je maakt een foto en kijkt meteen of hij is gelukt. Of je maakt er 10 achter elkaar en kiest de leukste uit van dat moment. En zo kreeg ik het bovenstaande plaatje afgelopen zomer. Hij staat ook bij mijn 'Wie ben ik' verhaaltje op mijn site.

De foto is gemaakt in Oud Valkeveen en hangt nu ook in formaat 60 cm x 40 cm aan de muur bij de trap. Ik ben heel blij met de foto. Het is geen perfecte studio foto is mooie kleren en make up. Dit is een foto die laat zien hoe ik ben als moeder met mijn kinderen. En de foto doet me denken aan de leuke dag die we toen hadden. Deze foto weerspiegelt voor mij hoe het leven moet zijn als moeder: liefdevol, samen en vooral met een lach. Dat is toch puur geluk?

Review

De grote foto is gedrukt op aluminium. Ik was hiervoor bekend met foto's op canvassen, in lijstjes of op hout, maar aluminium is voor nog nieuw. En het is prachtig! Ik bestelde de foto via de site van Aluminiumland. En ik koos voor een geborstelde look. Hierdoor lijkt het aluminium met het licht te spelen. Zodra de zon op foto komt, wordt hij een stuk lichter en wanneer en minder licht op schijnt is de foto wat donkerder. Het is dan ook net weer vanaf welke hoek je de foto bekijkt en waar het licht vandaan komt. Heel apart. De foto kan ook worden gedrukt zonder de geborstelde look. Wat je mooi vindt is dus gewoon een voorkeurskwestie.

Lijkt het je ook mooi een foto op aluminium of ben je gewoon benieuwd? Neem dan even een kijkje op de site van Aluminiumland voor een foto op aluminium. Of wil je liever iets anders dan aluminium? Dan kun je ook een foto op glas of een  foto op canvas laten drukken.



Win actie

Wil je ook zo'n mooie foto op aliminium winnen? Dan heb jij misschien geluk, want ik mag onder jullie een foto verloten van 60 cm x 40 cm t.w.v. €64,95. Uiteraard mag je een foto zelf insturen. Dus heb je een mooie trouwfoto, familie foto, een foto van je dieren of wat voor foto dan ook en wil je die op aluminium gedrukt hebben? Doe dan mee met mijn win actie.

Wat moet je daarvoor doen?

* Like mijn Facebookpagina, op deze manier kan ik contact met je opnemen als je de winnaar bent.
* En laat hieronder (of onder het bericht op mijn Facebookpagina) een reactie achter.

Deze win actie is gesloten. De winnares is bekend.
Categories:

5 opmerkingen:

  1. Oh dat zou gaaf zijn zeg! We hebben een mooie fotomuur (of nou ja zeg maar muren!) en een foto van ons gezin op aluminium zou daar super tussen hangen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! :) Ik doe graag mee, zou een mooie foto kiezen voor in onze slaapkamer! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Mooi verwoord waarom je voor deze foto hebt gekozen voor jezelf, en hij is ook erg leuk! Het straalt er gewoon vanaf. Ik ken het ook nog niet, op aluminium afdrukken, dus zou graag winnen om het eens met eigen ogen te bekijken. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Pauline van de Pol14 oktober 2015 om 13:14

    Waaauw dat is gaaf!! Prachtige foto hier ook trouwens :D
    Ik heb onlangs in het bos mooie foto's gemaakt van mijn 2 kids en de dochter van mijn vriend. Een foto waar het plezier vanaf straalt! Die zou prachtig zijn op aluminium!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh leuk, ik ga meedoen! Ik heb nog een mooie foto van mij 4 meiden!!

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!