dinsdag 15 september 2015




Eind december is het weer zover, Disney on Ice! Net als vorig jaar mogen we weer de show bezoeken in de kerstvakantie. Super gaaf. En deze Disney on Ice editie is nog even extra bijzonder aangezien ze alweer 25 jaar spetterende shows geven.

En misschien ben jij ook wel 1 van de gelukkige die aanwezig kan zijn bij dit spektakel. Ik mag namelijk weer 4 kaarten weggeven voor de show op 24 december in de Jaarbeurs in Utrecht. Dus heb je nog geen plannen op kerstavond en lijkt het jou ook zo gaaf om naar Disney on Ice te gaan? Lees dan even verder en doe mee met de win actie.

Disney on Ice Silver Anniversary:

Disney On Ice presents Silver Anniversary Celebration Vier samen met je favoriete personages een kwart eeuw van de meest onvergetelijke Disney verhalen. Ga mee met Mickey Mouse, Minnie Mouse, Donald, Goofy en Katrien op reis naar de tijdloze werelden van Disney’s The Lion King, De Kleine Zeemeermin, Peter Pan en Disney’s Frozen, de Academy Award ® winnende en meest succesvolle animatiefilm allertijden. Ontdek met je familie de Afrikaanse savanne samen met Simba, Timon en Pumbaa; duik diep in de zee naar Ariel’s betoverende, onderwater koninkrijk en toer door Londen met Peter Pan en Wendy voordat je naar Nooitgedachtland vliegt met Tinkerbell. Reis bovendien mee naar Arendelle voor een heel bijzonder avontuur met de zusjes Anna en Elsa, de ruige bergbewoner Kristoff en ieders favoriete sneeuwpop Olaf, die zo van warme knuffels houdt! Vrolijke muziek, geliefde personages en onvergetelijke momenten zorgen ervoor dat Disney On Ice presents Silver Anniversary Celebration een ervaring wordt die jij en je familie nooit zullen vergeten. Van 23 t/m 30 december 2015 in Jaarbeurs Utrecht en RAI Amsterdam Kijk voor meer informatie op www.disneyonice.nl.

Win actie:
 
Dat klinkt als een leuk avondje uit he met de kids? Wat moet je doen om kans te maken op deze 4 kaarten? (Let op: het gaat om de show op 24 december 2015 om 19:00 uur in de Jaarbeurs in Utrecht.)
 
* Like mijn Facebookpagina
* Laat hieronder of op dit bericht op mijn Facebookpagina een bericht achter als je graag mee doet met de win actie.
* Voor een extra kansje kun je de persoon taggen (op Facebook) die je eventueel die avond zou willen meenemen naar de show.
 
Deze win actie is gesloten. De winnares is bekend.
Categories:

21 opmerkingen:

  1. Oh elise dat zou geweldig zijn voor ashley .met dit geweldig cadeau zou ze haar angst om lang in de auto te zitten vast voor opzij zetten en hopelijk te overwinnen
    Groetjes melissa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaaaa superleuk! Zouden heel graag een keer onze kinderen meenemen naar disney on Ice. En wat is er dan leuker om onze kerst te beginnen met deze show. Wauw, wat zouden wij onze kinderen hier enorm blij mee maken als echte disney fans. Ik doe dus heel graag mee en ga heel hard duimen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ow wat een geweldige gave actie, ik wil hier al zo lang heel graag naar toe met mijn kindjes maar het is helaas zo duur. Het lijkt mij zo fantastisch :) Groetjes, Melissa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou dit ook graag willen winnen voor mijn kindjes! Dat zou een fijn uitje zijn met ons gezinnetje. Het is inderdaad vrij prijzig namelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke actie. Ik zou graag met mijn gezin willen gaan. Kids zijn gek van disney. Zou toch een leuk kerstkado zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat geweldig dat jullie deze prijs weggeven,
    Zodat de winnaar een fantastische dag kan beleven.
    Wij willen graag van de winterse sfeer gaan genieten,
    Van al onze Disney vrienden die over ’t ijs gaan “schieten”.
    Ze beleven vast geweldige avonturen,
    Die van ons wel eeuwig mogen duren.
    Rapunzel, Olaf en misschien zelfs Winnie de Poeh,
    Ze schaatsen wat af en worden nooit moe.
    Ze zwieren over het ijs; zie ze eens glijden,
    Ze draaien rondjes, maar vallen…dat moeten ze maar vermijden.
    Straks vallen ze op de grond,
    Dan hebben ze nog een zere kont.
    Belle en het beest, en Donald Duck,
    Hopelijk mogen wij gaan genieten en hebben we geluk.
    Wij zijn nog nooit bij zo’n spektakel geweest,
    Het is vast ’n fantastisch winterfeest.
    Laat het winterfeest maar beginnen,
    Hopelijk gaan wij deze kaartjes winnen….

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk! Ik zou gaan met mijn dochter, schoonzus en haar zoontje. Gezellig uitje met 2 disney fans!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik doe graag mee. Ik zou samen met mijn schoonzus, neefje en eigen dochter gaan :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik doe graag mee! Samen met mijn dochter, schoonzus en neefje zou ik gaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat waanzinnig gaaf zeg! Wij zijn alle vier enorme Disney fans maar helaas nog nooit naar Disney on Ice geweest. Het is een grote droom van ons alle vier om dit ijsspektakel een keer mee te maken. Het lijkt mij nu extra speciaal omdat dit het zilveren jubileum is. Volgens mij is dit een unieke en onvergetelijke ervaring. Een mooier begin van Kerst 2015 zou ik mij niet kunnen bedenken, hihi.
    Natuurlijk heb ik je Facebookpagina geliked. En intussen ga ik natuurlijk heel hard duimen draaien voor mijn gezinnetje. SPANNEND!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Janneke van de Laar16 september 2015 om 13:00

    Ontzettend leuk! Wat zou het geweldig zijn om mijn zoontjes te mogen verrassen. Alle Disney sterren dansend op het ijs, dat wordt genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk om hiervan te genieten met de kerst. Dat zal een geweldige avond worden

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een droom zou het zijn om hier heen te mogen! Ik zou dan heel graag met mijn partner en onze twee mannetjes erheen gaan. Voor de gezelligheid ;-) Nemen we ook een tolk mee, zodat onze mannetjes het goed kunnen "horen" met hun ogen. Sinds kort ontdekt hoe waardevol zo'n tolk is, dan genieten ze voor de volle 300 procent!!!!!! Dit zou een magisch begin van de heerlijke kerst zijn. I like! Geweldig! Ik zou nog zo graag door willen schrijven over hoezeer ze het verdienen, maar elke moeder is mega trots op haar kinderen dat ik je daarmee niet zal gaan vervelen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauwww wat zou dit een ontzettend gaaf verjaardagscadeau zijn voor mijn kleinste kanjer! Hij mag 23 december 5 jaar worden en is gek op Mickey en zijn vriendjes. Dit zou een super leuke verrassing zijn voor het hele gezin!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik doe super graag mee met deze actie! Ik hou namelijk heel veel van Disney. Niet alleen de films en de personages, maar ook het park, de liedjes en de sfeer! Ik ben al 1x naar Disney on ice geweest toen ik heel klein was en ik zou dat graag nog eens beleven. Ik like de Facebookpagina (Leila)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik maak heel graag kans, gezellig met mijn gezin een onvergetelijke avond beleven en de kerst een magische start geven :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw....Ik zou het zo bijzonder vinden als ik mijn 2 mannetjes van 5, beide groot Disneyfan, kan verrassen met een magisch bezoek aan Disney On Ice! <3
    We zijn er nog nooit geweest maar ik hoor van iedereen dat het geweldig is...magisch voor zowel de kids, als voor de papa's en mama's.. Daan en Jesse zijn zelfs zo dol op Olaf, dat we met carnaval verkleed waren als Olafjes! Dat waren veel warme knuffels voor Daan en Jesse!! :)
    Ik ga hopen dat onze wens uit mag komen en dan mag ik hopelijk mijn mannetjes Daan en Jesse en mijn lieve man Arno heeeel erg blij maken! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. kerstavond houden we vrij! Ik zou dolgraag met mijn dochter van 11 naar Disney On Ice willen gaan. Ieder jaar heeft mijn dochter het over die prachtige show. Er wordt samen met haar vriendinnen volop geoefend op sokken in de kamer. Ze schaatsen de sterren van de hemel. We zijn nog nooit in de gelegenheid geweest om zelf de echte show te bezoeken. Wat zou ik mijn dame verrassen met deze kaartjes! Ik zou er een echt meiden-uitstapje van maken. Heerlijk samen met mijn dochter op pad. En haar collega-sokken-schaatssters mogen ook mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een gave actie, hier doe ik graag aan mee;
    Gezellig met mijn gezin naar Disney on Ice, een geweldig idee!

    Genieten van een avond vol spektakel en show;
    Van Peter Pan en Ariel, tot misschien wel Goofy en Pluto!

    Nu maar duimen dat ik deze kaartjes mag winnen;
    Zodat deze speciale avond voor ons kan gaan beginnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dat zou fantastisch zijn! Onze Gijs & Kim zijn dol op Disney! Hoe sprookjesachtig wil je het hebben, op kerstavond met papa en mama naar Disney on Ice?! Waar je je favoriete figuren kunt zien in het echt en ook nog eens op schaatsen! Ik doe ontzettend graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schitterende actie! Toevallig heb ik geen plannen op Kerstavond. Hier wil ik graag heen met mijn zoon en nichtje. Mijn nichtje zit op kunstschaatsen en ze kan aardig schaatsen. Disney is betoverend en we zijn er allemaal dol op. Lijkt mij heel leuk om met z'n allen naartoe te gaan en het wordt een avond om nooit meer te vergeten!

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!