vrijdag 7 augustus 2015



Sinds Hayden 2 jaar is geworden ongeveer heb ik eindelijk een leuke kledingstyle voor hem gevonden. Ik wist namelijk eerst niet zo goed wat ik leuk vond voor een jongen en wat nou echt bij Hayden zou passen. Ik kocht het eerste jaar maar gewoon wat ik tegenkwam. Maar nu weet ik precies wat ik hem zelf vind staan. En dat zijn voornamelijk shirts met comic printjes, petjes en de kleuren: zwart, grijs, donker groen en rood.

Nu winkel ik meestal bij dezelfde winkel voor hem. Maar zo nu en dan snuffel ik ook weleens online. Veel tijd om naar de stad te gaan heb ik niet met mijn drukke werkrooster. En op de social media zie ik vaak leuke tips voorbij komen van leuke webwinkels met kinderkleding. Of ik krijg mailtjes van webshops.

Zo kwam ik ook op de site Kleertjes.com terecht. Een webwinkel met jongenskleding en meidenkleding van veel gave merken waaronder: Vingino, Mexx, Replay en Name It. In de Sale vond ik een gaaf vest voor Hayden van Babyface en zwarte schoenen van Lacoste.

Echt een super stoere outfit. Een vestje is altijd handig. Straks voor de winter, maar ook voor de wat koelere momenten buiten in het voorjaar. En met de schoenen kan hij voorlopig ook weer voort (hoop ik). Ik heb maat 26 voor hem gekocht. Al zijn schoenen hebben maat 25, maar dat past net aan. Zodra ik aan hem vraag of hij zijn schoenen wilt pakken, komt hij trots met zijn nieuwe schoentjes aanlopen. Die zitten namelijk wel erg lekker.

Ben je ook benieuwd naar alle keertjes op Kleertjes.com? Check dan eens de site. En als je je aanmeld voor de nieuwsbrief krijg je ook nog €10,- korting!

Dit artikel is tot stand gekomen in samenwerking met Kleertjes.com
Categories:

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!