vrijdag 10 juli 2015


Alweer een week geleden begon de zomervakantie voor Hayley. En tegelijk begon die van mij en mijn man. Echt heerlijk. Het is de eerste keer sinds jaren dat we met z'n allen 2 weken vrij zijn. Dat komt omdat we juist in de zomer altijd druk zijn. Mijn man heeft het dan extra druk op de zaak en ik had bij mijn vorige baan het meeste werk in de zomer. Deze zomer hadden we het dan eindelijk eens mogelijk gemaakt om samen met de kinderen vakantie te nemen. En dat hebben we goed gepland met dit mooie weer.

Op vakantie gaan werd het alleen nog niet met onze kleine kitten in huis. Maar daar zijn we niet rouwig om. Er komen nog genoeg zomers om op vakantie te gaan met de kids. Volgend jaar gaan we echt echt echt ;). Maar als je niet op vakantie gaat hoeft het natuurlijk niet zo te zijn dat je geen leuke zomervakantie hebt. We hebben veel leuke dingen gepland. En het meeste in de 2 weken dat we met zijn allen thuis zijn.

Het eerste vakantie uitje werd Oud Valkeveen in Naarden. Lekker dichtbij en een super park voor de kleinere kindjes onder ons. Ik was er ook geweest met Hayley op schoolreisje en het is ook nog eens mijn favoriete uitje met de kindjes.

Bepakt en bezakt met gesmeerde broodjes en pakjes drinken, hebben we ons een lange dag vermaakt in het park. Toen we aan het einde van de middag weggingen, waren ze eigenlijk nog helemaal niet uitgespeeld. Volgende zomer maar eens overwegen een abonnementje aan te schaffen.





Vorig jaar kreeg ik via Vakantieveilingen een dagje weg aangeboden in Attractiepark Slagharen. Daar hebben we het toen zo ontzettend leuk gehad, dat we er heel graag weer heen wilden. En dus stapten we vanmorgen vroeg in de auto en reden richtingen Slagharen. Uiteraard met geprinte kaarten via Vakantieveilingen, want op die manier is een dagje weg een stuk goedkoper!

Er is zoveel te doen en te zien in Slagharen, echt een aanrader hoor. Er is nu ook een heel waterpark erbij gebouwd, maar daar zijn we niet heen geweest. Zelfs aan 6,5 slenteren door het park hadden we stiekem niet genoeg. Maar we hebben wel heel veel gedaan. En Hayden deed lekker mee. En hij ging bijna overal mee in. Zelf ponyrijden wilde hij perse doen, hartstikke stoer van hem.


Met nog een bezoekje erbij aan de nieuwe film over de Minions, de kermis en een hoop waterpret in de tuin, kunnen we met veel plezier terugkijken op de eerste vakantieweek. Ik kan er wel aan wennen hoor, vakantie :) I love it.
Categories:

1 opmerking:

  1. Heerlijk hoor! Wij gaan ook niet op vakantie, vind het dan alleen wel lastig met het huishouden haha. Zolang ik dat moet doen voelt het gewoon niet als vakantie. Geniet er nog lekker van! Liefs Mer

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!