vrijdag 1 mei 2015


10 Mei worden alle mama's in het zonnetje gezet. Weet jij al het geschikte cadeau voor je moeder? Nog niks? Dan weet ik misschien wel een leuk cadeau! Wat is er nou fijner dan je moeder een dagje rust te gunnen; niet stofzuigen, dweilen, de was doen etc. Maar in plaats van al die huishoudelijke verplichtingen een dagje op de bank te hangen terwijl iemand anders haar hele huis van boven tot beneden spik en span maakt. Klinkt wel goed toch?

Kort geleden heb ik zelf voor het eerst een schoonmaakhulp gehad via Helpling. Heerlijk was dat! Ik genoot zo van mijn ochtendje vrij en de eerste dagen na de schoonmaak hoefde ik maar weinig te doen in huis. Ik was er zo blij mee. Het gaf mij zoveel rust. Dat gun ik alle moeders op de hele wereld! Gun jij dat je moeder ook? Dan heb ik goed nieuws!

Moederdag Win actie: Win een gratis schoonmaaksessie van 3 uur

Ik mag onder mijn lezers een schoonmaaksessie verloten van 3 uur schoonmaak (t.w.v. €45,-) door Helpling. En dat helemaal speciaal voor Moederdag.

Wat moet je doen om kans te maken op deze unieke en heerlijke frisse prijs?!

* Like mijn Facebookpagina;
* Bekijk dit leuke filmpje van Helpling voor alle moeders;
* En vertel mij in een bericht waarom jouw moeder (of een andere hele lieve moeder die je kent, jijzelf als moeder telt natuurlijk ook!) deze schoonmaaksessie verdiend.

Wie weet kun jij jezelf of een andere moeder blij maken op Moederdag met dit cadeau. Want de winnaar wordt uiteraard op zondag 10 mei bekend gemaakt. Succes!




Categories:

8 opmerkingen:

  1. Oh wauw! Mag je dit ook namens je kinderen voor jezelf wensen? Mijn eigen mama gaat op vakantie , maar wegens zieke kindjes is er voor mij waarschijnlijk geen knutsel. Dit zou top zijn, wat een luxe!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tuurlijk mag je ook voor jezelf mee doen! :)

      Verwijderen
  2. O wat een leuke win actie ! Ik doe mee voor mijn mams die heeft haar been in het gips.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Omdat mijn moeder altijd voor mij klaar staat, weer of geen weer. En dat niet alleen voor mij maar ook voor anderen. Ondanks dat ze weet dat ze rustig aan moet doen ivm haar rug. Ik gun haar een fris huis en tijd voor zichzelf. In de tijd dat er gepoetst word , kunnen wij samen moeder dochter tijd hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb 5 kinderen en het is dus vaak een rommel hier. Wij kunnen wel een lente schoonmaak gebruiken.

    Mijn duimen draaien!

    Groet Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mijn moeder is natuurlijk de aller beste moeder van de wereld, maar naast dat zij 6 kinderen thuis heeft lopen, heeft zij ook gewoon een baan (4 dagen) en veel huisdieren. Zij geniet van elk moment, maar is vaak tot in de late uurtjes bezig om alles nog even op te ruimen.
    Ik gun haar een moment van rust, zodat zij ook eens van haar vrije tijd kan genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Door omstandigheden woon ik tijdelijk bij mijn schoonmoeder in huis. Wat is het fijn dat zij voor mij klaar staat, ondanks dat ik en echte rommelkont ben. Wat zou het heerlijk voor haar zijn als Helpling voor haar een keer alles schoonmaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kan wel een heel alfabet gebruiken om aan te geven waarom mijn schoonmoeder geweldig is, en dit verdient!
    A: de Aller Aller Allerliefste

    B: je kunt altijd op haar Bouwen
    
C: mijn moeder is ontzettend Creatief

    D: ze draait nooit om de zaken heen en is Duidelijk
    
E: ze is altijd Enthousiast

    F: dankzij haar heb ik een Fantastische jeugd gehad

    G: ze Geeft onvoorwaardelijk om mij
    H: ze heeft Humor

    I: ze is Intelligent
    
J: als ik verdrietig ben, dan Jankt ze met me mee
    
K: ze raakt nooit in paniek en is altijd Kalm

    L: samen hebben wij de grootste Lol
    
M: met elk jaar wordt ze Mooier

    N: ze blijft in elke situatie Nuchter

    O: ze barst van de energie en is Ondernemend

    P: ik kan altijd met haar Praten
    
Q: ze heeft een prima smaak Qua muziek

    R: ze denkt alijd logisch na, Rationeel

    S: ze is Sympathiek

    T: altijd erg Toegewijd
 naar mij en haar werk
    U: ze kan Uitstekend koken

    V: altijd Vrolijk

    W: het is een Warme vrouw

    X: als ik ziek ben is ze altijd eXtra behulpzaam
    
IJ: ze is IJverig
, alleen het beste voor haar kind
    Z: een Zachte vrouw
    Mam, ik vind je helemaal top!

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!