woensdag 25 februari 2015


Het is even niet zo heel druk op mijn blog, I know! Maar ik heb het ontzettend druk met mijn nieuwe baan. En alle momenten dat ik dan thuis ben, besteed ik mijn tijd aan de kindjes en het huishouden. En als ik dan een avond vrij ben zit ik liever gezellig op de bank met mijn man dan dat ik achter de computer kruip. En ook zijn we altijd wel druk met klusjes in huis, zo hebben we vorig weekend Hayley's kamer onder handen genomen. En daar moet natuurlijk wel een blogje over geschreven worden!

Hayley heeft een hele Littlest Petshop verzameling. Al een aantal jaren is ze dol op de verschillende diertjes en daarbij horende huizen en spulletjes. Haar verzameling is vooral sinds de geboorte van Hayden heel erg gegroeid. 
 
Eerst was Hayley heel zuinig en netjes met haar spulletjes, maar de laatste maanden begon haar kamer een grote rotzooi te worden. De bakken die ze had voor haar Littlest Petshop waren niet groot genoeg meer en de spulletjes lagen overal in haar kamer. Hier moest wat aan gedaan worden. Haar kamer was ook geen nette meidenkamer meer, maar een soort van museum van speelgoed. Ze had kastjes nodig om haar spul in op te bergen. Alles stond namelijk uitgestald.

En zo reden wij afgelopen zondag naar de Ikea. Ik had al het 1 en ander gezien en wist precies wat ik voor haar wilde halen. In de avond zette we alles in elkaar. Hayley hielp druk mee. Ik had speciale bakken gekocht voor in de lades, zodat ze al haar Littlest Petshop prul netjes kon sorteren. En o wat vond ze dat leuk om te doen. Om het geheel af te maken, plakte ik een hele gave muursticker op de muur. De sticker komt van TenStickers.nl. Het is een groot roze kasteel dat heel gaaf past onder haar muurschildering.

De sticker is een prachtige achtergrond voor Hayley's speeltafels en het maakt het geheel ook af. Helaas was ik alleen niet zo goed in het plakken van de sticker en scheurde hij aan 1 kant. Zo jammer.

Het was een paar uurtjes klussen, maar het resultaat mag er zeker wezen. Hayley is ontzettend blij met haar speciale Littlest Petshop hoek. En ik ook, want er ligt een stuk minder rommel in haar kamer!







2 opmerkingen:

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!