zaterdag 27 december 2014


Vandaag hadden Hayley en ik weer meisjesdag. Hayley verheugde zich al een aantal dagen op deze dag. Ze vindt het zo fijn een dagje met z'n twee├źn te zijn: gewoon als meiden onder elkaar. Normaal werk ik op de zaterdag, maar vanwege het winterseizoen ga ik de komende periode iets minder werken. En vandaag was ik dus lekker vrij! Hayley en ik zijn de hele dag gezellig samen op pad geweest en Hayden ging in de ochtend al vroeg naar opa en oma.

Rond 11:00 uur gingen Hayley en ik naar de stad om onze meisjesdag te beginnen in de bioscoop. Om 12:00 uur begon de film. Na mijn laatste Tinkerbell win actie, was ik ook wel heel erg benieuwd naar de nieuwe film. We gingen naar Tinkerbell en de legende van het Nooitgedachtbeest. Een hartstikke spannende film en we keken hem ook nog in 3D. Ik had geen idee of Hayley dat eng zou vinden, maar gelukkig vond ze het ontzettend gaaf.


 
Na 70 minuten popcorn snaaien en op het puntje van de stoel te hebben gezeten, was de film afgelopen. Het 3D film kijken maakte het ook wel een hele beleving. En zeg nou eerlijk, die brillen staan ook nog hartstikke leuk toch? ;)
 
De popcorn vulde niet genoeg en daarom besloten we nog samen te lunchen bij het Beren restaurant om de hoek. Helaas had half Almere hetzelfde idee en was het restaurant bommetje vol. Gelukkig vonden we een rustig plekje waar we gezellig konden na kletsen en eten.
 

 
Na het lunchen gingen we nog even de stad in. Hayden had een muts en handschoenen nodig voor het koude weer dat plots is begonnen. En ik kocht voor mijn man en mij een lekker luchtje. Ook Hayley mocht een nieuwe muts uitzoeken. Zij koos uiteraard een hele leuke poezenmuts. En midden in de H&M moest ik daar een foto van maken van haar, dus bij deze!
 

Na een uurtje shoppen waren Hayley en ik er klaar mee. Het was zo ontzettend koud buiten met die natte sneeuw en wind. We wilden allebei graag naar huis. Meisjesdag zat er op en was geslaagd. We hebben het erg gezellig gehad samen. En ik vind het net als zij heel erg fijn, om gewoon even als meiden onder elkaar op pad te gaan. Net als ons avondje bij Disney On Ice.
 
Maar voordat we naar huis gingen, moest ik nog 1 foto van haar maken. Een foto bij een mooie grote kerstboom met daarin (Elsa-)blauwe sterren.

 
Hebben jullie ook een leuke dag gehad?

1 opmerking:

  1. Wat fijn zo'n dagje samen, zal wel erg genieten zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!