vrijdag 7 november 2014

 
De mooiste tijd van het jaar komt er weer aan, tenminste voor onze kindjes dan. Sinterklaas! Voor ons als ouders is het vaak een pijnlijke periode voor de portemonnee. Maar als we dan eenmaal die lachende gezichtjes zien achter de bergen cadeaus, vergeten we heel eventjes dat we hartstikke blut zijn.
 
Nog niet veel nachtjes slapen en dan komt Sinterklaas weer aan met zijn stoomboot. Hayley heeft er reuze veel zin in. Alles wat ze namelijk niet van ons krijgt, moet de oude wijze man maar voor haar kopen. "Dan vraag ik het wel aan Sinterklaas!" heeft ze vaak dit jaar luidkeels geroepen in de winkel als ik nee schudde bij welk stuk speelgoed dan ook. Prima, dacht ik, ze moest eens weten. Die man krijgt alle credits voor het geen waar ik elke week voor sta te zwoegen.

Maar och, het is ook wel gezellig hoor met die Sint. Pepernoten, chocola en pakjesavond. Vorig jaar vierden we voor het eerst met Hayden erbij. Dit jaar vieren we het met mijn ouders en mijn zus met haar gezin. Super gezellig. En naast de pakjes, krijgen we van te voren nog een speciale boodschap van Sinterklaas. Op de Video van Sint spreekt hij voor 7 mensen een boodschap in.
 
Via de website videovansint.nl kun je een persoonlijk videobericht samenstellen voor je kinderen, kleinkinderen, neefjes, nichtjes of iemand anders die je wilt verrassen. De boodschap van Sinterklaas is in 3 eenvoudige stappen samen te stellen:
 
Stap 1: Via een handig invulformulier vul je de gewenste naam en leeftijd in. Bij de naam kun je ook nog kiezen voor de uitspraak. Als je op het luidsprekertje klikt, hoor je de Sint, de gewenste naam uitspreken. Als je dit hebt ingevuld kies je twee onderwerpen die de Sint moet bespreken. Bijvoorbeeld dat je zo goed je best doet op school, of dat je je bordje beter moet leeg eten. En ook kun je een foto bij de naam uploaden. Die komt dan in beeld op het moment dat Sinterklaas zijn 'grote boek' open slaat. In totaal kunnen er 7 mensen worden toegesproken op de videoboodschap.
Naast de persoonlijke aandacht bevat de video ook een avontuur van de Pieten en de Sint.
 
Stap 2: Na het samenstellen van je persoonlijke videobericht, hoef je deze alleen nog maar af te rekenen. De Video van Sint kun je samenstellen vanaf €14,95 en de digitale versie heb je binnen 1 uur al op je computer! De DVD uitvoering wordt binnen 24 uur verzonden. Behalve als jouw naam niet voorkomt in de namenlijst. Dan spreekt de Sint deze gratis voor je in en duurt het een paar dagen langer voordat je de DVD in huis hebt.
 
Stap 3: De DVD komt binnen met de post en het plezier kan beginnen. De DVD wordt geleverd in een neutrale envelop, zodat de kleintjes er niet achter komen dat er al post is van de Sint.
 
 
En weet je wat zo leuk is? Ik mag iemand van jullie blij maken met zo'n videoboodschap van de Sint. Met 5 december in het vooruitzicht, is dat toch ontzettend leuk?!
 
Wat moet je doen om kans te maken op zo'n persoonlijk bericht van de Sint:
 
- Like mijn Facebookpagina of volg mijn blog via bloglovin'
- Laat hieronder of op mijn Facebookpagina achter wie je graag zou willen verrassen met deze persoonlijke video.
 
 
Deze win actie is gesloten. De winnaar is bekend.


Categories:

7 opmerkingen:

  1. Wat een superleuke actie, Esmee en Gwen zullen het helemaal geweldig vinden een speciale boodschap van de sint!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zou super leuk zijn voor mijn kids!!!! Ze zijn al helemaal in de ban van sinterklaas en zijn pieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk. Ik doe mee voor mijn zoontje van 3.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe graag mee voor mijn kindjes.
    Gr Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat zullen mijn kinderen geweldig vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Reacties
    1. Hoi Marlies, de win actie is gesloten. zie onderaan de win actie. groetjes elise

      Verwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!