dinsdag 28 oktober 2014

 
Vandaag heb ik een ontzettend leuke win actie voor alle jonge meiden. In samenwerking met Keet! (wie kent haar niet van Telekids) mag ik een pakket haarspeldjes weggeven t.w.v. €15,-!

De Keet! collectie:

Schitter deze winter met de nieuwe collectie haaraccessoires van Keet! De accessoires zijn voorzien van veel glitters, hartjes, sterretjes en strikjes en passen perfect bij Keet!'s vrolijke outfits. Keet! is bekend van RTL Telekids en heeft al diverse hits op haar naam staan.

De Keet! haaraccessoires zijn uitgevoerd in de lievelingskleuren van Keet!: roze en verschillende zilver- en blauw tinten. Met deze accessoires in je haar, schittert je haar letterlijk.

Het setje dat ik onder jullie mag weggeven bestaat uit de bovenste sterren- klipjes en:




 
Hartstikke mooi en leuk dus voor je kleine meid. En al helemaal met de komende feestdagen!

Wil je kans maken op dit leuke pakketje? Doe dan mee met deze win actie. Wat moet je hiervoor doen?

- Like mijn Facebookpagina of volg mijn blog via Bloglovin.
- Laat hieronder of op mijn Facebookpagina een bericht achter voor wie je dit pakketje wilt winnen.
 
Deze win actie is gesloten.

6 opmerkingen:

  1. voor mijn 3 kleindochters ze zullen er heel blij mee zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O leuk! De kerst jurkjes zijn ook blauw dus zou goed passen bij onze dames!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaa weet je wat nu leuk is? ik kan ook meedoen aan meisjes winacties, en ik ga dus nu voor het eerst meedoen haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Talitha Splinter28 oktober 2014 om 16:25

    Ik doe graag mee voor mijn twee dochters! Er gaan nogal wat knipjes doorheen met twee meiden met een dikke bos haar en deze zijn echt super gaaf! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik doe graag mee! Ik heb momenteel drie zwangere om mij heen die allemaal een meisje verwachten dus ik zou het pakketje goed kunnen verdelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik maak graag een kansje. Ik heb zelf geen dochters maar de dochtertjes van mijn beste vriendin gaan door een moeilijke periode en wil ze graag blijmaken met deze speldjes.
    Ontzettend schattig!

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!