woensdag 22 oktober 2014

Het is weer tijd voor een leuke win actie. Deze keer mag ik een Blu-Ray weggeven van de film Pariek op de prairie: een geliefde film bij ons thuis.

Eerst even een stukje over de film:

Drijf je familie bijeen en bereid je voor op een hele hoop plezier met Disney’s hilarische animatiefilm Paniek op de Prairie nu voor het eerst beschikbaar op Blu-ray.

Wanneer een hebberige bandiet sluwe plannen smeedt om de boerderij Ons Paradijsje op te eisen, slaan drie vastberaden koeien, een karatetrappen uitdelende hengst en een kudde andere kleurrijke beesten de poten ineen. Deze onwaarschijnlijke beestenbende zet alles in de strijd om hun geliefde thuisboerderij te redden en het op te nemen tegen een mysterieuze troep slechteriken.

Deze loeileuke Disney-film loopt over van de prachtige animaties en spectaculaire nieuwe liedjes die werden geschreven door de beroemde componist Alan Menken. Paniek op de Prairie is het ideale avontuur voor de hele familie. Ontdek het nu als nooit tevoren op Blu-ray!(Bron: Disney Nederland)

Wat moet je doen om kans te maken op deze hilarische Blu-Ray?
 
- Like mijn Facebookpagina of volg mijn blog via Bloglovin.
- Laat hieronder of op mijn Facebookpagina een bericht achter voor wie je de Blu-Ray wilt winnen.
 
Deze win actie is gesloten. De winnaar is bekend.
Categories:

3 opmerkingen:

  1. Leuk voor mijn dochters en zelf kijk ik ook graag mee
    ik volg je via bloglovin
    Groetjes,Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk voor als een van mijn nichtjes komt logeren.
    sepia [at] home . nl

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!