vrijdag 5 september 2014

In december gaat het ontzettend gave Disney On Ice festival van start. Het is een betoverende ijsshow met de meest magische Disney momenten. Samen met mijn man en Hayley mag ik de show bezoeken. Hayley weet nog van niks, want dit is toch wel de verrassing van het jaar. Aangezien Hayley een hele grote fan is van Disney Frozen. Die dag mag ze eindelijk haar grote idool Elsa in het echt zien. Haar droom komt uit.

En niet alleen de droom van Hayley hoeft uit te komen, want ik mag onder mijn lezers 4 kaarten verloten voor de openingsshow op 23 december. De show vindt plaats in de Jaarbeurs in Utrecht om 19:00 uur.

Over de voorstelling:

Ga mee naar een betoverende wereld, vol met de meest magische momenten uit het koninkrijk in Disney On Ice presents Magical Ice Festival!

Ga mee op reis met de koninklijke zusjes Elsa en Anna naar de winterse wereld van Disney’sFrozen, de Academy Award ® winnende en meest succesvolle animatiefilm allertijden. De hilarische sneeuwman Olaf, de ruige bergbewoner Kristoff en zijn trouwe rendier Sven helpen de zusjes in een verhaal vol actie, avontuur, magie en onvergetelijke figuren.


 
Beleef een fantastisch optreden als Sebastiaan voor één nacht uit zijn schelp kruipt en de boel onder zee op stelten zet met Ariel. Een koor van vriendelijke schurken ontketent een muzikale chaos, als ze bezoek krijgen van de brutale en pittige Rapunzel en haar charmante bondgenoot Flynn. En, voetjes van de vloer als het Beest en zijn betoverde bedienden een spectaculaire show opvoeren voor Belle. Het wordt een swingende mix van koninklijke supersterren!

 
Dat klinkt toch als een geweldige avond uit met de kinderen? Wil je kans maken op deze 4 kaarten doe dan mee.
 
Wat moet je doen?
 
* Like mijn Facebookpagina
* Laat hieronder of op mijn Facebookpagina een reactie achter met wie je graag naar deze show zou willen gaan.
 
Deze win actie is gesloten!
 
Kijk voor meer informatie op www.disneyonice.nl

©Disney

 
Categories:

27 opmerkingen:

  1. Ohhhhh dit is wel heeeel gaaaf. Mik wil zo graag Elsa worden als ze later groot is en loopt de hele dag in haar elsa jurk. Dus wat zal ze dat leuk vinden. Ze is zo'n grote (kleine) disneyfan :)
    Xx miron

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauww wat een superleuke aktie!!! Ik zou dit heel graag willen winnen en samen met mijn zoontje op mijn verjaardag naar de voorstelling gaan TOPPIE !!! Nou toi toi toi🍀🍀🍀 fingers crossed

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooow dat lijkt mij echt geweldig om met mijn vriend en twee mannetjes naar toe te gaan. In deze moeilijke en pittige periode in mijn /onze levens kunnen wij dit best goed gebruiken. Lijkt mij super leuk!! Even een leuk uitje met het gezin. 😃

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou hier heel graag heen willen met mijn oppaskindjes die helemaal blij en enthousiast waren tijdens het kijken van de film Frozen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw! Wat een geweldige prijs om te winnen!
    Ik zou héél graag met m'n dochtertje gaan die zot is van Anna en Elsa en van alle Disney-prinsessen eigenlijk ;) Lijkt me ook een superleuke uitstap om tijdens de kerstvakantie onder ons tweetjes te doen! Nu maar duimen en hopen dat we winnen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WOW WOW WOW fantastisch, wat een topprijs, lekkrer genieten bij het ijs! like it, love it, hope it!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zou heel graag met mijn oudste dochter willen gaan. Zij is dit jaar blijven zitten en heeft het 't afgelopen schooljaar heel moeilijk gehad. Het lijkt me heerlijk om haar en haar zusje en broertje mee te nemen voor een dagje onbezorgd genieten, dat heeft ze zo verdiend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ow wouw dat zou ook de droom van mijn grote meid zijn (jongste misschien ook wel maar die vind dit soort dingen nog beetje eng) ik ga dus alle vingers armen en benen en tenen in de knoop leggen om te duimen dat ik de tickets win!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik doe graag mee voor femke. Wat zou ze dat gaaf vinden, ze is helemaal gek van frozen en zingt heel de dag liedjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldige kans :-) wauwie!!! Ik zou hier dolgraag met onze twee meiden en manlief heengaan!!! Groot feest zou dat zijn :-) we hebben nooit eerder een show op het ijs mee mogen maken, het zou een ervaring worden om nooit te vergeten en om nog heel lang met heel veel plezier aan terug te denken.... Ik ga duimen hoor!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zou dolgraag naar deze grandioze openingsshow gaan. Mijn twee kinderen zijn net als ikzelf enorme Disneyfans. Zij hebben ook echt enorm van de film Frozen in de bioscoop genoten. Het lijkt mij fantastisch als ik ze vlak voor Kerst zou magen verrassen met dit grandioze ijsspectakel. Ik waag daarom dolgraag een kansje!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik doe graag mee voor mijn dochter. Die zou dat prachtig vinden! En het is natuurlijk een leuk uitje zo rond de feestdagen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. met mijn kleindochters die zijn er nog nooit geweest, dat word vast een groot FEEST

    BeantwoordenVerwijderen
  14. magda van lonkhuijzen5 september 2014 om 16:27

    wat een super actie. Onze meiden vonden de film frozen heel erg mooi. Ze zouden graag Disney on ice willen zien. Ze weten niet echt goed wat ze erbij moeten voorstellen. Dus nu maar duimen en hopen dat mama geluk heeft en dat we met het hele gezin naartoe mogen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw Wauw Wauw met 3 disney fans (mama, Amy en ashley) zou dit uiteraard prachtig zijn om te winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Als chauffeur bij DHL ben ik vaak lange dagen van huis. De kinderen liggen dan ook meestal al te slapen als ik thuis kom. De weekenden zijn voor mij daarom extra speciaal en probeer ik zoveel mogelijk tijd met mijn gezin door te brengen.

    We gaan regelmatig lekker uitwaaien langs het strand of maken een heerlijke boswandeling. Bij minder mooi weer houden we een gezellige spelletjesmiddag of gaan we iets lekkers bakken. Ook vinden we het heerlijk om lekker knus op de bank een gezellige familiefilm met zijn viertjes te kijken.

    Het zou mij dan ook echt fantastisch lijken om met mijn gezin het Disney On Ice presents Magical Ice Festival te mogen beleven dankzij Elise's Blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. WAUWIE! Dit is echt helemaal TE GEK! Ohhhh wat een WAANZINNIGE prijs gaan jullie weggeven, SUPER! Wil natuurlijk dolgraag kans maken op maar liefst 4 kaartjes voor de DISNEY ON ICE! Mijn dochtertje is echt HE-LE-MAAL fan van de Disney prinsessen... wat zou dit de avond van haar leven worden *zucht* en haar nichtje van 6 die gaat ook haar oogjes uitkijken! WAUW! ohhh ik hoop 't zo voor de 2 dametjes.. hopelijk bezorgen jullie hun de dag van hun leven! Nu maar hééééééééééééééél hard duimpjes draaien! SPANNEND! MAAK ME GEK! liefs Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. WOW! dit is echt gaaf zeg! wat een prijs gaan jullie weggeven! Dit zou echt een TOPavond zijn voor mijn kleine meid die helemaal fan is van Disney! Hopelijk mag ik haar verrassen! Ik ga duimen en hopen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. gerrie van lonkhuijzen6 september 2014 om 14:07

    ja leuk om met onze kleindochters heen te gaan

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik zou hier heel graag met mijn man en zoon naartoe gaan ... het staat echt al jaren op mijn bucketlist. Helaas komt het er steeds niet van ... misschien gaat het deze keer wel lukken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ik zou hier heel graag heen gaan met mijn dochter en haar vriendinnetje en mama
    Een echte meidenavond <3

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw... lees al langer mee op je blog, nog nooit ergens op gereageerd, maar dit... Dit zou ik toch wel heel super vinden om met mijn meisje heen te gaan... Doordat ik door prive omstandigheden veel moet werken, kan ik weinig met mijn meisje weg... En nu ze net op school zit, en dat best heftig vind allemaal, zou dit wel heel super zijn... Samen uit...

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Jonneke Timmermans8 september 2014 om 12:22

    Met manlief Jeroen en kids Arwen en Benthe!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. chrissie van ieperen10 september 2014 om 02:07

    Waauuuuuuuuwwww wat een schitterende cadeau zeg, en dan daar heerlijk een avondje in super gezellige sferen mogen verblijven daar zou ik echt super blij mee zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik zou heeeeel graag met mijn 2 zoontjes (die helemaal fan zijn van Disney jongste helemaal gek van Mickey Mouse) en mijn man gaan ik ben 20 dec. jarig dus dit zou een leuk verjaardags kadootje zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wie hem ook wint, het wordt vast super, elke ouder zou het natuurlijk graag voor zijn kids willen, so do i :D We werken allemaal hard en dit is een heel gaaf uitje! Enjoy wie hem ook wint!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een superleuke actie! Ik zou met mijn vrouw, dochter en zoon gaan. Dochterlief is helemaal gek van disney en vooral van Anna, Elsa en Olaf. Wat zou dit een feest voor haar zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!