maandag 25 augustus 2014

Je kent ze vast wel: Pim en Pom. Hier 1 van Hayley's favoriete tekenfilms. De katten Pim en Pom wonen bij de vrouw, in Amsterdam. Ze zijn elkaars beste vrienden. Ze zijn altijd samen, halen kattenkwaad uit en beleven avonturen. De twee kattenvriendjes zijn de hoofdrolspelers in een bekroonde serie en dit jaar waren zij te zien in hun eerste bioscoopfilm.

Vanaf 30 september is deze avontuurlijke film verkrijgbaar op DVD. En om dit te vieren mag ik 2 van deze Dvd's onder jullie verloten!

Eerst even een korte samenvatting van de film:

Een hartverwarmende en aaibare familiefilm naar de tekeningen van Fiep Westendorp (Jip & Janneke, Pluk van de Petteflet). De vriendschap tussen de impulsieve Pim en de bedachtzame Pom wordt flink op de proef gesteld als ze samen de weg naar huis moeten vinden.

De twee katten Pim (Georgina Verbaan) en Pom (Tjitske Reidinga) zijn elkaars beste vrienden en wonen samen bij hun baasje 'de Vrouw'. Als de nichtjes Treesje (Plien van Bennekom) en Sjaantje (Bianca Krijgsman) op bezoek komen, nemen ze de poezen mee naar het park voor een picknick. Ze willen de katten dolgraag zelf houden en bedenken daarvoor stiekem een plan. Als Pim en Pom weten te ontsnappen aan de nichtjes, verdwalen ze en moeten samen op straat overleven. Daar ontmoeten ze een straatkattenbende die hun vriendschap op de proef stelt. Gaat het Pim en Pom lukken om samen te blijven en hun baasje terug te vinden?



Wat moet je doen om kans te maken op 1 van deze Dvd's?

* Like mijn Facebookpagina (hier worden de winnaars bekend gemaakt)
* Laat hieronder een reactie achter voor wie en waarom je een DVD wilt winnen

Deze win actie is gesloten. De winnaars zijn bekend.
Categories:

14 opmerkingen:

  1. Zou super zijn om op deze donkere druilerige dagen te mogen genieten van deze topfilm!!! We hebben.samen genoten van Pim en.Pom in de bios! Voor Mila mijn dochter, vandaag 4 geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil deze dvd graag voor mijn zoontje winnen. We zouden samen naar de bioscoop gaan, maar er kwam een zeer onverwachte rekening waardoor we niet konden gaan :(
    Dus ik gun hem een filmavondje thuis met Pim en Pom, zodat hij de film waar hij zoveel voorstukjes van heeft gezien toch kan kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Debbie Plantinga Duindam25 augustus 2014 om 20:21

    Helemaal geweldig voor ons dochtertje Lizzie, ze is helemaal gek van katten, dus deze dvd zal bij haar zeker in de smaak vallen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze katten (vergelijkbaar met mijn dochters) ook altijd op avontuur en vriendjes voor het leven mogen ons huis komen vergezellen!
    Fijn om mijn meisjes Julie en Jill even voor de buis te zetten als mama staat te koken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Normaal doe ik geen huil verhaal maar nu een keer wel. Tijdens het opruimen van mijn moeders huis, die is 30/9 al weer twee jaar geleden overleden vond ik een pim en pom boek. Mijn dochter was toen 3 1/2. Ik ben begonnen met het boek voor te lezen toen ze 4 werd. En wat denk je...alsof mijn moeder het aanvoelde. Het is een van haar favoriete boeken. Ik wil nu dus mijn dochter hiermee verrassen. Met pim en pom en hun streken en andere kijk op de wereld. Ik waag dus een gokje mee. Dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een leuk cadeautje voor onze kleinzoon van 2,5 jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb regelmatig logeetjes in huis. Valt niet altijd mee om iets leuks te bedenken om ze bezig te houden. Dit is wel een optie....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk! Dochterlief (3,5) vindt Pim en Pom geweldig om te kijken (maar de filmpjes vindt ze te kort) en tja, mijn zoontje van 2 weken zal het over een tijdje ook erg leuk gaan vinden! Daar ben ik van overtuigd!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk voor de kinderen,en ik vind het ook leuk om mee te kijken

    Groetjes,Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi! Wat een leuke winactie, ik wil graag meedoen voor mijn nichtje van 4 die helemaal gek is op Pim & Pom! Lijkt me leuk voor haar met deze regenachtige dagen op het einde van de zomervakantie :).
    Ik like ook je FB-pagina.
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Voor mijn dochters, zijn bijna jarig, dus leuk verjaardagskadootje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik doe graag mee. Om straks gezellig met mijn dochter naar te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mijn dochter zag het plaatje van Pim&Pom en vroeg aan mij mag ik die hebben? Ik zei nou dan moeten we mee doen aan de winactie.
    Ze zei nou mama doe jij maar typen voor mij dan winnen we en dan doe ik de films straks wel kijken....
    geweldig die kinderlogica.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik doe mee, net op de valreep. Voor mijn kleine girl net 1 geworden.

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!