donderdag 3 juli 2014


Die kinderen, die hebben altijd wel iets nodig. En shoppen voor ze vind ik helemaal geen straf! Maar mijn man en ik hebben onszelf de afgelopen 1,5 jaar een beetje verwaarloosd. Wij konden ook wel wat gebruiken. En zo doken we vorige week de stad in. We kochten voor onszelf allemaal nieuw ondergoed en sokken. Mijn man kreeg nieuwe schoenen, shirts en een broek. En ik kocht ook een spijkerbroek voor mezelf. Uiteraard hebben we de kindjes weer goed verwend. Want shoppen is gewoon leuk!

Hayley had het steeds over schoenen met lichtjes. Al een jaar geleden begon ze daarover. Ik besloot dan maar op zoek te gaan naar dat soort schoenen. En we vonden de Skechers. "Ja mama die wil ik zo graag." En ze zijn ook wel erg leuk. Het zijn heerlijke fleurige schoenen, gekocht op de groei. Hayley is er heel blij mee. En ik ben eerlijk gezegd ook wel verliefd geworden op het merk. Misschien volgende maand maar nog een paar scoren!

Voor Hayden vond ik dit leuke setje bij de H&M. Een t-shirt en een korte broek zijn altijd welkom. En de opdruk van het shirt is zo gaaf. Het lijkt net alsof hij een rugzak om heeft. Het setje kostte rond de 15 euro.


 
Voor Hayley kijk ik altijd graag bij de V&D. De sale is daar echt geweldig. Ik kocht een aantal leggings voor haar aangezien ze alleen maar rokjes en jurkjes aan wilt de laatste tijd: "Spijkerbroeken zijn voor jongens mama." Na even goed zoeken vond ik het onderstaande jurkje van het merk MEXX. De originele prijs was 50 euro, maar in de sale 15 euro. Een koopje dus voor een prachtige jurk waar ze ook nog in kan groeien. Met die Skechers eronder staat het zo gaaf!

 
Ook vond ik nog een ander jurkje bij de V&D. Fleurig en vooral erg zomers. Jurkjes kan ze eigenlijk nooit genoeg hebben. Je hoeft geen hele outfits te bedenken, is snel aangekleed en vooral in de zomer heerlijk om te dragen.

 
Hayley had ook nog sandalen nodig voor het mooie weer. Bij Van Haren vonden we hele leuke sandalen. Je ziet ze hieronder op de foto. Ze zijn mooi donker roze en passen ontzettend leuk bij haar nieuwe roze jurk. De sandalen hebben ook een beetje een hogere zool, waardoor Hayley het idee heeft dat ze hakjes aan heeft. Ze kostte maar 17 euro. Van Haren is wat mij betreft de ideale winkel voor kinderschoenen.
 
 
Winkelen voor Hayden vind ik soms wel moeilijker dan voor Hayley. Ik zoek vooral stoere kleding voor hem, maar ook weer niet te. En het mag vooral niet echt kakkerig zijn of strak zitten. Soms vind ik leuke dingen voor hem bij de Hema, maar andere keren hangt er weer niks tussen wat ik bij hem vind passen. Gelukkig vond ik dit stoere pakje bij de H&M. Het kostte ongeveer 15 euro en het staat hem ontzettend goed.
 
En als laatste nog een drie kwart broek voor Hayden van een licht en dun spijkerstofje van de V&D. De broek kostte ongeveer 17 euro en kwam niet uit de sale. Maar het broekje is ideaal voor mooi zomers weer en altijd goed te combineren vanwege de kleur wat mij betreft.
 
 
Het was weer een geslaagde middag shoppen. We hebben onszelf ook een picknicktafel en een parasol voor in de tuin gegund. Dat soort dingen koop ik soms liever dan kleding voor mijzelf. Maar deze week ga ik nog even op stap voor een paar All Stars voor mijzelf, want dat lijken me de ideale schoenen om te combineren en hartstikke comfortabel voor werken en het moederen. Ik heb ze al in hele leuke kleuren gezien! En ik neem nog een kijkje op Esprit.nl voor de laatste trends en eventuele aankoopjes. Volgende maand zal er vast weer een shoplogje voorbij komen!

2 opmerkingen:

  1. Skechers zijn echt geweldig, hadden ze hier in huis ook. Helaas op de vakantie een schoen kwijt geraakt. Waarschijnlijk vlak voor vertrek uit de auto gegooid...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kleertjes/schoenen!.. En ja, hier ook een paar skechers (vorige zomer en deze lente/zomer weer)... die lampjes zijn echt leuk! ...beide keren met klittenband en een paar inlegzooltjes er in....

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!