maandag 2 juni 2014


Sinds ik kinderen heb, heb ik heel veel kleur in mijn leven. Ik houd van kleurige kleding bij de kinderen. Printjes en felle kleuren het liefste. Bij Hayley vind ik roze mooi en bij Hayden vind ik de kleuren felblauw en oranje mooi staan.

Webwinkel Musjes.com is ook dol op gekleurde kleren met printjes voor kinderen. Zo verkopen zij ook het merk Sture & Lisa. De kleding van Sture & Lisa heeft speelse printjes, frisse kleuren en is natuurlijk gemaakt van het zachtste organic katoen dat op basis van fairtrade verkregen is.

Mussetta is de trotse eigenaresse van de webwinkel en zelf moeder van drie kinderen die ze ook graag kleurig kleed. Ze reist vaak af naar Scandinavië om verschillende fleurige merken naar Nederland te halen. En dat is haar zeker gelukt!

Voor Hayden ontving ik dit ontzettende schattige tijgerpakje. Dat past ook wel bij hem, omdat hij de hele dag door de tuin en het huis tijgert. En die oranje kleur staat hem zo mooi.

Een heerlijk zacht pakje. Lekker om in te spelen, maar ook om in te slapen. Hij zal er vast veel plezier van hebben. En lang ook. Want in deze maat 86 kan hij prima groeien.

En zie je het bovenstaande pakje op de foto? Die mag ik weggeven! Een super fleurige win actie dus voor jullie. Ik vind hem zelf wel geschikt voor jongens en meisjes. Het pakje is maat 74.

Wat moet je doen om kans te maken op dit ontzettend leuke pakje van Sture & Lisa?

* Like mijn blog op Facebook
* Laat hieronder of op mijn Facebookpagina een bericht achter dat je mee wilt doen en voor wie.

De winnaar wordt vrijdag 13 juni op mijn Facebookpagina bekend gemaakt.
 
 
Deze actie is gesloten. De winnares is Gwen!

9 opmerkingen:

  1. He wat een leuke winactie! Ik doe graag mee voor mijn buurvrouw, ze is nu 19 weekjes zwanger en zou een leuk cadeautje voor haar zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt superleuk! Ik zou graag een kansje wagen voor mezelf! Ben nu ruim 30 weken zwanger en we weten niet wat het wordt. Ik ben het met je eens dat deze superleuk is voor jongens en meisjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil dat voor mijn neefje die zou heel blij zijn van cadeautje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk! Ik doe graag mee voor mzelf, voor de nieuwe baby to come ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aangezien ik een jongen én een meisje krijg, kunnen ze allebei het kunnen dragen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke winactie! Ik doe mee voor mijn zoontje Pim, die nu bijna uit maat 68 is gegroeid en ik vind zulke pakjes zo heerlijk fleurig! Ik ben nieuwsgierig geworden en ga zo even de site goed bekijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi pakje! Ik zou hem graaag winnen voor mijn drie maanden oude zoontje. Ik vind felle kleurtjes hem altijd erg leuk staan, dus dit pakje zal hem vast ook fantastisch staan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuk!!:):) Ik doe mee voor mijn kleine boefje van 5 maandjes!!:) Dit zal hem vast heeel leuk staan... Vrolijke groetjes van Ilse prins- wiefiej@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh super leuk! Ik zou hem graag winnen voor mijn zoontje Maxim, die binnenkort naar maat 74 gaat. Ik heb helemaal niet meer van deze leuke onesies in de kast hangen en vergeet wel eens hoe lief dat eigenlijk staat!!

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!