donderdag 5 juni 2014

En ze heeft het gedaan hoor! We hebben in 4 avonden 20 kilometer gelopen. Wat heeft ze dat toch goed gedaan. Ik ben zo ontzettend trots op haar.

De eerste twee avonden gingen ontzettend goed. De derde avond hadden ze flinke regen en kwam ze helemaal doorweekt thuis. En deze laatste avond was het afzien. We moesten haar er doorheen slepen. Ze wilde graag, maar toch voelde haar beentjes heel moe.

Met wat afleiding en spelen met de andere kinderen kon ze zich er toch doorheen slaan. Ze was moe, maar zette door. Heel knap van haar.

Na het ophalen van de medaille verraste we haar met een bos rozen, een grote lolly en een chocolade medaille. Ze was er heel blij mee.

Deze laatste avond hebben we ook met z'n vieren gelopen. Hayden ging gezellig mee in de wagen. Ik heb in totaal 15 kilometer gelopen en ik voel het al aardig in mijn benen. Hayley ligt dan ook nu al helemaal k.o. in bed. Maar wat heeft ze dat toch goed gedaan. 4 Jaar oud en al haar eerste medaille voor de avond vierdaagse. Er waren niet veel kindjes van haar leeftijd die meededen. Het is ontzettend knap als ze dit lopen op jonge leeftijd. She did it!!!


2 opmerkingen:

  1. Super goed gedaan Hayley!!! Had 4 dagen geleden niet gedacht dat het haar alle 4 avonden zou lukken...petje af!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goed he?! Ik ben heel trots op haar. Ze vond het ook heel leuk om te doen. Zelfs de vierde dag kreeg ik de vraag: "Gaan we morgen weer?" Het is ook wel heel gezellig natuurlijk die vierdaagse.

      Verwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!