zaterdag 3 mei 2014

Ik heb weer een leuke win actie voor alle mama's of aanstaande mama's. Je kunt deze keer een kleurrijke muzikale bijtring winnen van Nûby.

Over de bijtspiegel:

De Nûby™ Muzikale Bijtspiegel voor uw baby is een innovatief speelgoed dat oefeningen combineert op een visuele en muzikale manier. Door simpel op de zon te drukken gaat het oplichten en You are my sunshine" beginnen zingen. Op de achterzijde is er een spiegel die een extra visuele stimulatie biedt voor uw baby.

Het ideale speeltje voor je kleintje. Er is genoeg om aan te voelen en te ontdekken. De kleuren zijn uitdagend en een spiegeltje is altijd interessant voor een kleintje. Je kunt de ring hangen aan de maxi cosi of kinderwagen. Een handig speeltje dus voor onderweg.

En ik mag maar liefst onder jullie 3 van deze bijtringen verloten. Lijkt het je leuk om mee te doen met deze actie? Dit zijn de voorwaarden:

* Like Elise's Blog op Facebook
* Like Nûby op Facebook
* Deel dit bericht op je eigen Facebook pagina

De winnaars worden 11 mei bekend gemaakt op mijn blog en Facebookpagina.
 

1 opmerking:

  1. Echt super leuk! Ik waag graag een kansje, maar heb ook al op je fb bericht gereageerd!

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!