donderdag 17 april 2014


Ik ben dol op geprinte foto's en deze dan weer te plakken in een foto album. Een heel digitaal geprint album doe ik niet vaak. Geef mij maar dat persoonlijke. Ik knip en plak graag en schrijf het liefst met mijn eigen handschrift de teksten erbij. Zo maak ik al jaren mijn foto albums.

Het afgelopen jaar maakte ik veel foto's met mijn nieuwe telefoon. Bijna meer dan met mijn goede fotocamera. Mijn telefoon heb ik gewoon sneller bij de hand dan mijn fotocamera, die moet ik eerst uit een la toveren. Zonde, want met de foto's op mijn telefoon doe ik eigenlijk niet veel. En de foto's van mijn camera laat ik altijd afdrukken. De leukste momenten staan vaak op IG en andere sociale media en niet op mijn camera. En deze foto's komen dus ook niet in mijn albums terecht.

Maar dat 'probleem' is opgelost. Nu is er een app van Printic waarmee je makkelijk je foto's van je telefoon kunt laten afdrukken. Hartstikke leuk. Het idee is polaroid-achtig, super gaaf. Je download de app, geeft aan welke foto's je wilt laten afdrukken, zet een tekstje eronder (als je dat wilt) en laat ze versturen naar je huis. Dan kun je de foto's in een album plakken of aan de muur.

Ik heb 8 foto's laten afdrukken bij Printic. Deze keer geen foto's van mijn telefoon, maar de foto's van ons dagje naar zee die ik op IG had geplaatst en bewerkt. Ik wil deze foto's een mooi plekje geven in huis, omdat het zo'n fijne dag was.


Win actie (van 17 april t/m 24 april)

Onder mijn lezers mag ik 8 gratis afdrukken weggeven van Printic. Wil jij dus ook graag kennismaken met deze app? Laat dan hieronder een reactie achter & like mijn Facebook pagina. De winnaar wordt 24 april bekend gemaakt op mijn Facebookpagina. Doe je mee?

Deze win actie is gesloten. De winnares is bekend.
Categories:

12 opmerkingen:

  1. Wat een leuke winactie! Ik doe mee!:D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke actie! Ik ben gek op foto's, vooral op foto's van ons lieve kleine meisje. We hebben laatst de leukste foto's van haar eerste jaar af laten drukken, in een fotoalbum gestoken en cadeau gegeven aan de opa's en oma's, ze waren er onwijs blij mee. Het is nu nog de bedoeling om ook voor ons zelf een fotoalbum van Lizzies eerste jaar te maken, dus deze actie zou heel goed van pas komen! Ben ook nog niet bekend met de app, hij lijkt me wel super handig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een fijne winactie! Ik doe mee! Elke maand weer denk ik dat ik foto's moet laten afdrukken en elke x komt het er niet van, zo jammer! Dit zou een goed begin zijn ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, wij plannen binnenkort ook een weekendje zee. Zou ook wel zo'n collage van Printic foto's als herinnering willen hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh super leuk! Mijn mooiste IG fotos staan op mijn oude IG die mijn lieve peuter wiste... Dus ik ben overnieuw begonnen haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het lijkt mij ook zeker erg leuk om zo en aantal van onze momentoos samen te voegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke actie, ik doe ook mee! Was van de week al bezig om een collage te maken van een bijzonder moment, maar het lukte nog niet zo goed, dus ben benieuwd na deze app...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo op de valreep doe ik graag mee, wat ontzettend leuk !

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!