maandag 10 maart 2014


Lekker weertje he? Wat een verademing dat zonlicht en de warmte op je huid. Heerlijk! Zo zat ik 2 weken geleden nog volop een sjaal te breien en nu is hij niet eens meer nodig. Maar dat geeft niet hoor. Want ik heb liever dit lekkere weer. We hebben een winter gehad vol verkoudheid, ziektes en pokken. Hayley is er inmiddels vanaf en kan morgen weer naar school. We waren wel toe aan dit heerlijke weertje.


Ik heb Hayley vandaag nog een dagje thuisgehouden. Ik wil graag dat alle pokken goed zijn ingedroogd voordat ik haar weer naar school stuur. Morgen is het een week geleden dat ik de eerste pok ontdekte en nu is ze helemaal beter. Tenminste ze voelt zich erg goed en barst van de energie. Naar school gaan kan dus wel weer. Maar vandaag was het tijd voor wat fun met z'n drietjes. We zijn weer de deur uit gegaan om te wandelen en te spelen. En deze keer ging ook Furby gezellig mee.
 
Ook zondag zijn we de hele dag op pad geweest. Hayley had nog geen voorjaarsjas en dus hebben we die voor haar gehaald. En voor beide kindjes een stapel kleren. Voor Hayley heb ik veel leuks gevonden bij de V&D en voor Hayden bij de Zeeman. Bij de Zeeman hebben ze ontzettend leuke en goedkope babykleding voor jongens. De kindjes zijn dus helemaal klaar voor het voorjaar.
 
Mijn man en ik hebben ook de voorjaarskriebels. We hebben zondag wat plantjes gehaald voor binnen, want die zijn allemaal kapot gegaan deze winter. Het was een kale bedoeling zonder wat levend groen, maar nu is het huis weer fleurig van binnen. En als je dan door zo'n tuincentrum loopt, pfoe, dan krijg je weer zin om in de tuin te gaan werken. Maar onze tuin moet helemaal overnieuw worden gedaan. We hebben gras laten leggen 2 jaar geleden, maar het is zoveel onderhoud en gedoe. En ook nog best vies. We willen dus graag kunstgras zodat de kinderen daar gerust op kunnen spelen en verder alleen stenen zodat ze ook kunnen fietsen en steppen in de tuin. Hopelijk kunnen we snel aan de slag in de tuin, lijkt me heerlijk. Eerst maar eens goed bedenken hoe we alles willen hebben. En er moet even voor gepaard worden. Voor nu genieten we gewoon van dat zonnetje, want die is gelukkig helemaal gratis ;).

Categories: ,

2 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat ze van de pokken af is, ze zag er erg ziek uit. Wij hebben ook kunstgras in de achtertuin, ideaal. Kan ik je zo aanbevelen. Geen problemen met lege plekken of bruin gras.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hier is het gras inmiddels gelig. Je moet er van alles aan doen om het mooi te houden. Daarnaast krijgen ze ook vieze kleren van het gras. Het kunstgras dient als 'vloerkleedje' in tuin. Het is neppig ja, maar het beste voor de kindjes. En altijd mooi groen :D.

      Verwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!