dinsdag 18 februari 2014


Toen mijn man en ik net gingen samenwonen hadden we amper spullen. We hadden een TV en een bed. En ook een paar kasten. Meer niet. Ook geen bank. Die kregen we van de schoonouders van mijn zus. Het was een oerlelijke bank, maar een goed begin. Het was beter dan niets.

In de 6 jaar dat we samen zijn hebben we veel spullen verzameld en toen ik zwanger was van Hayley kochten we onze eerste eigen mooie bank. Een super gave hoekbank. We waren er reuze blij mee. Maar na 5 jaar werd het toch eens tijd voor een nieuwe bank. De bank had aardig wat te voorduren gehad met 2 kinderen, 3 katten en een hondje. Al zag hij er nog prima uit om te verkopen. En dat hebben we dan ook gedaan. Afgelopen zondag is de bank voor een prima prijsje opgehaald. Helemaal fijn natuurlijk. Maar daar zaten we dan eventjes, zonder bank.

Mijn man was zondag aan het werk en dus heb ik de woonkamer maar even verbouwd. Zo kon ik ook eens goed onder alle meubels stofzuigen en dweilen. Het was wel een kale bedoeling, maar de kinderen vonden het fantastisch. Zij hadden mega veel ruimte om te spelen, te dansen en te rennen/kruipen. Zij hadden de grootste lol, al had ik niet echt een lekkere plek om te zitten.

Maandag wilde ik de winkel bellen voor onze nieuwe bank. Die hadden we begin januari besteld en zou zo rond mijn verjaardag binnen komen (ben vorige week donderdag 27 geworden). Een nieuwe bank, dat wilde ik voor mijn verjaardag. En vandaag werd hij dan bezorgd. Een dagje later dan we hoopten, want de winkel was gisteren dicht!

 
Maar hij staat. Het was creatief wonen zo zonder bank, maar we zijn die 2 dagen goed doorgekomen. Al ben ik reuze blij dat onze nieuwe bank er staat. Daar waren we wel aan toe; een nieuwe zit plek. En hopelijk gaan we weer vele jaren plezier beleven aan deze nieuwe bank!
 

Categories:

5 opmerkingen:

  1. Fijn hoor, weer een nieuwe bank. Mooi ook! Ken een stel dat geen bank in de woonkamer heeft staan, en ook geen stoelen maar op de grond zitten. Moet er zelf niet aan denken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie bank zeg! Die van ons staat nu 2 jaar, en is nog dik prima. Maar als de kind(eren) groter zijn komt er absoluut weer een nieuwe. Met kind en katten is het zo ongemerkt opeens een viezige bedoening ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super mooi. veel plezier er mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is genieten zeg:)! veel plezier ermee....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk! Lekker genieten op je nieuwe bank.

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!