donderdag 9 januari 2014

Het is weer Disney donderdag. De eerste van het nieuwe jaar! Deze week en volgende week mag ik 2 Disney blu-ray's weggeven. Deze week kun je meedoen voor de blu-ray van Mary Poppins.

Mary Poppins

Beleef de buitengewone animatie, de duizelingwekkende special effects, en de award-winnende muziek van Walt Disney’s MARY POPPINS. Deze uit 2-disc bestaande jubileumuitgave is volledig hersteld en opnieuw opgenomen!

Ga mee met de “perfecte” Mary Poppins (Julie Andrews) als ze ieder huishoudelijk klusje in een spelletje verandert en iedere dag in een wonderlijk avontuur. Raak betoverd door onvergetelijke figuren, zoals bijvoorbeel schoorsteenveger Bert (Dick Van Dyke) met zijn vele talenten.

Mary’s magische reistas zit vol bonusmateriaal, waaronder een compleet nieuwe korte animatiefilm, spelletjes en een nooit eerder vertoond liedje. Je hebt geen “Een klein schepje suiker” nodig om van ieder moment van deze Disney-klassieker te genieten!


Wat moet je doen om kans te maken op deze blu-ray?:

- Like mijn Facebookpagina
- Laat hieronder een bericht achter en vertel voor wie je deze blu-ray graag zou willen winnen.

Wat je mag doen:

- Volg mijn blog via bloglovin
- Volg mij via twitter

Deze win actie is gesloten. De winnares is bekend.

Categories:

6 opmerkingen:

  1. Melissa Lippold mama van Ashley9 januari 2014 om 07:36

    Ik vind Mary Poppins zelf geweldig en lijkt me onzettend leuk om deze dvd voor mijn dochter te winnen en er samen na te kijken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou hem graag voor mijzelf en mijn dochter willen winnen! We zijn allebei gek van disney films.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is het heel erg als ik zeg dat ik de Blu-ray voor mezelf wil winnen? Ik vind de klassieke Disney films ge-wel-dig! Ik heb 2 stoere zoons die vast zullen meegenieten van deze film. Koekjes en een kop thee, gordijnen dicht en kijken maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou hem graag willen winnen om met mijn dochters te kunnen kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!