maandag 16 december 2013


Wat een feest deze maand! Ik heb namelijk nog een ontzettende leuke win actie voor jullie. Een win actie waar ik zelf al razend enthousiast over ben. Misschien heb je de tekening al opgemerkt rechts boven op mijn pagina met Muis die mijn logo schildert. Leuk muisje he? Dat is Muis van Thuis bij Muis.

Even een stukje over Muis:

"Ik ben Muis of eigenlijk.. Pauline. Ik werk als freelance illustrator en ben begin 2013 gestart met het illustreren van mijn facebookberichten. Vertellen 'wat ik aan het doen ben'? Dat is niets voor mij.. Ik kan het jullie wel laten zien! Om de zoveel dagen kun je meekijken met de belevenissen van Muis. Hopelijk geniet je met mij mee en zorg ik zo nu en dan voor een beetje blijheid en herkenning op je facebook."

Muis is niet zomaar een tekening. De Facebookpagina van Muis dient al interactief prentenboek dat je bijvoorbeeld kunt volgen met je kindje. Muis leeft nu en vandaag. Alles qua weer en feestdagen zie je dus terug komen in de illustraties. Word jij net als ik blij van Muis? Doe dan mee met deze win actie. Lees verder wat je hiervoor moet doen.

Ik mag van Muis 2 ontzettend leuke items weggeven ter waarde van €36,-. Namelijk de onderstaande verjaardagskalender en een tasje met Muis erop.

 
Wat moet je doen om kans te maken op deze 2 leuke en unieke items?

- Laat een berichtje hieronder achter

&

- Like Muis op Facebook (Dit is het dagboek van Muis. Muis is stoer, lief, zelfstandig en soms een beetje eigenwijs. Volg hier wat Muis iedere dag doet, beleeft en ontdekt.)

 
Deze win actie is gesloten. De winnares is Freubeline.
Categories:

19 opmerkingen:

  1. Super! Leuk dat je ook zo enthousiast bent. Vergeet je niet de pagina te liken van Muis?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, ik ga muis volgen samen met mjjn kindje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aaaah wat een ontzettend leuke pagina! ! Uiteraard geliked !!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk! Aangezien ik verjaardagen vaak vergeet hihi ;)
    Pagina is geliked!
    Liefs Melissa

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dan is de kalender wel handig inderdaad. Leuk dat je mee doet :)

      Verwijderen
  5. Pagina geliked!!! gaan muis ook volgen hier!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vroeger vond ik muisjes als zo leuk! Dus ook nu doe ik graag mee voor deze leuke kalender en tas :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk zeg, heb ook geliked!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk! Ik doe ook mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk! Ik doe mee :) mijn verjaardagskalender heeft Aron vanochtend net knderde kraan gelegd dus komt goed van pas!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ontzettend leuk en origineel!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super lief Muis geliked en benieuwd wat muis allemaal beleeft

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb de pagina van Muis een tijdje terug geliked. Muis hoort helemaal bij ons thuis. Ik vind het leuk om Muis te volgen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wat een superlief muisje, leuke grote flaporen, hihi.
    Ik ben gelijk lid geworden van Muis. Superleuk.

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!