donderdag 7 november 2013

Deze week een super gave en stoere win actie! Namelijk een Wii game van de nieuwe Disney film Planes. Even een stukje over de film:

Vlieg mee met Disney’s “Planes,” een avontuurlijke en dolkomische animatiefilm. 
Kom aan boord en vlieg mee met de avonturen van Dusty, een klein sproeivliegtuigje met grote ambities.

Dusty droomt ervan om mee te doen aan ’s werelds meest spannende en opwindende luchtrace rond te wereld. In zijn dromen ziet hij zichzelf al zijn hoogvliegende helden voorbij vliegen. Er is alleen een klein probleem, Dusty is niet zozeer gemaakt om te racen en - ironisch genoeg - heeft hij last van hoogtevrees. Gelukkig is daar Skipper, een oorlogsveteraan en uitstekende vlieger, die gelooft in de kracht van Dusty en hem aanmoedigt om de strijd aan te gaan. 

Met een beetje hulp van nieuwe en oude vrienden, maakt Dusty zijn motoren gereed om hoogtes te bereiken waarvan hij nooit had durven dromen. Planes is een grappige en avontuurlijke animatiefilm en neemt je mee in een wereld die je inspireert om te zweven. De film is geproduceerd door Traci Balthazor-Flynn en draait vanaf 9 oktober 2013 in de Nederlandse bioscopen.

 Ik heb inmiddels al 2 bioskoopkaartjes mogen weggeven van deze stoere film. En nu dus ook een Wii game.

Wat moet je doen om deze game te winnen?

- Like mijn Facebookpagina (daar wordt ook de winnaar bekend gemaakt).
- Laat hieronder een reactie achter voor wie je deze game graag zou willen winnen.

Deze win actie is gesloten. De winnares is Raquel (via Facebook).

Categories:

5 opmerkingen:

  1. Ja Hier zijn er wel 2 jongentjes die dat helemaal te gek zouden vinden. En ik denk dat hun grote broer van 13 dat ook nog wel erg leuk zou vinden om met zijn kleine broertjes te gaan spelen. Lijkt me er gezellig zeker met al die vieze regenachtige dagen in het vooruitzicht gr rebecca

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Planes lijkt me leuk, maar wij hebben geen Wii, helaas.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit spel zou ik heel graag willen winnen voor mijn stoere zoon Jesper. Jesper heeft het een en ander mee moeten maken met zijn zusje en ik vind dat hij wel wat voor zichzelf verdiend heeft. Hij is zo'n geweldige, stoere, lieve grote broer!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh deze zou ik graag willen winnen voor mijn kinderen (14,8 en 6). Ze wii-en heel graag met zijn 3en en deze zouden ze heel leuk vinden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk voor de kinderen,ik doe graag mee!

    Groetjes,Anna

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!