donderdag 24 oktober 2013

Vandaag heb ik weer een leuke Disney win actie voor jullie. Deze week verloot ik de DVD van Robin Hood. Robin Hood is 1 van mijn favoriete Disney films uit mijn jeugd.

Robin Hood
 
Disney presenteert vol trots de onvergetelijke tekenfilmklassieker Robin Hood voor de allereerste keer op Blu-ray™. Geniet van alle humor, de spanning en de geliefde muziek van dit legendarische avontuur met perfect beeld en geluid!

Kijk mee hoe Robin Hood, zijn trouwe kameraad Kleine Jan en zijn hilarische bende van Vrolijke Volgelingen de hebzuchtige Prins Jan te sluw af zijn om de goede inwoners van Nottingham te redden. Robin vliegt van de ene dappere daad naar de volgende en rust niet tot hij de hand van Jonkvrouw Marian heeft gewonnen en Koning Richard weer op de troon zit. Een van Disney’s meest geliefde films is nu nog beter op Blu-ray™!

Wat moet je doen om kans te maken op deze DVD?

- Vertel wat jouw favoriete Disney film is uit jouw jeugd
- Vertel voor wie je deze DVD graag zou willen winnen

Deze win actie is gesloten. De winnares is Miranda.
Categories:

9 opmerkingen:

  1. Bambi ,en huilen als de moeder dood gaat :-(
    voor de kinderen en mezelf

    Groetjes,Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik herinner me deze film het meest! Omdat ik en mijn broertje robin hood elke dag wel keken.Afgelopen.. en keken we hem gewoon opnieuw. Nu wil ik hem winnen voor mijn kinderen !
    Groetjes Mer

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heb zo veel favorieten De reddertjes, Robin Hood, Belle en het Beest, Assepoester maar Dombo is daar ook echt wel 1 van....

    Ik voelde me altijd aangesproken, want ik had zelf namelijk erge flaporen en werd geregeld dombo genoemd daarna hihi.... Gelukkig naar een flapoorcorrectie geen last meer van gehad whahahah...

    Robin Hood was ook 1 van mijn favorieten, wat wou ik toch graag "prinses marian zijn" (graaf ff in mijn geheugen) ... vooral dat liedje met de vuurvliegjes erbij.... droomde als meisje helemaal weg hihi....

    Uiteraard zou ik hem graag voor mezelf en mijn dames winnen en dan samen kijken en weg zwijmelen whahahaha...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Ik onthou nooit wat ik al heb gezien, en weet ook nooit of het van Disney is of iets anders, maar weet nog (van horen zeggen dan) wel dat ik bij Bambi de bios bij elkaar heb geschreeuwd... :-) Was volgens mij mijn eerste bioscoopervaring.
    Volgens mij heb ik deze film ook wel eens gezien. Is vast leuk voor de kids! Die zijn allebei gek op muziek, dus de liedjes uit de film zullen (bij de oudste) wel snel blijven hangen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mijn favoriete Disney-film.... Euh.... Ik denk die van Mickey waar hij de vaat betoverd. Ik zou deze film graag winnen voor mijn vier zonen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mijn favoriete Disneyfilm uit mijn jeugd is toch zeker The Lion King, zowel de Engelstalige als de Nederlandstalige versie. Een film vol humor, verdriet en blijdschap. Een echte goede Disneyfilm dus!

    Ik zou deze dvd graag willen voor mijn kleindochter van 9 die net als ik gek is van Disneyfilms! Ze komt hier vaak en dan kijken we altijd zoiezo 1 leuke film samen! :)

    Groetjes,

    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fantasia vind ik nog steeds helemaal fantastisch! Vroeger als kind werd ik zo vrolijk als deze film werd opgezet!

    Het gezinnetje wat naast ons woont heeft het totaal niet dik dus die kunnen wel een opsteker gebruiken. Ik wil hun zoontje dus erg blij maken met deze dvd. Vast en zeker zullen ze het zelf ook erg leuk vinden om naar te kijken.

    Joukje Wijnstra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb meerdere favorieten maar als ik toch eentje moet kiezen ga ik voor Belle en het Beest, de liefde tussen deze 2 vind ik echt prachtig! Mijn dochter gaat deze film vast heeulll leuk vinden dus doe ik voor haar mee!

    Ciska

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Assepoester! Deze DVD wil ik graag hebben voor mijn eigen collectie. Zodat ik wat aanbod heb voor jonge logees.

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!