donderdag 31 oktober 2013

Vandaag is het weer Disney donderdag en dus maak je weer kans op een leuke Disney DVD. Deze week maak je kans op de Disney DVD Jungle Book 2.

Jungle Book 2:

Geniet van de betovering van dit tijdloze verhaal met oude favoriete personages en
nieuwe vrienden. Disney’s geliefde filmklassieker gaat verder in deze digitaal gerestaureerde editie van The Jungle Book 2 – voor het eerst op Blu-ray™ en wilder dan ooit tevoren in adembenemend high-definition!
Nu Mowgli in het ‘mensendorp’ woont, is hij blij met zijn nieuwe beste vriendin en zijn kleine broertje, maar zijn hart klopt nog altijd in het ritme van de jungle. Hij mist het rondhangen met de vrolijke beer Baloe en Bagheera de panter. Mowgli verlangt naar vrijheid en loopt weg van huis, de jungle in, waar hij zijn vijand tegenkomt: Shere Khan! Deze keer heeft hij zowel de hulp van zijn nieuwe mensenfamilie als van zijn oude junglevrienden nodig om de boel te redden. Dit leuke, muzikale avontuur zit boordevol humor en spanning, en alles “Wat je van beren leren kan”.

Deze film mag niet ontbreken in je Disney filmverzameling!

Wat moet je doen om kans te maken op deze DVD?

- Laat een reactie hieronder achter voor wie je deze DVD graag zou willen winnen.
 
Deze win actie is gesloten. De winnares is Mer. Gefeliciteerd.
Categories:

10 opmerkingen:

  1. We proberen het gewoon weer ! Want wij houden van Disney!
    Liefs Mer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor de kinderen maar eigenlijk stiekem ook voor mezelf Ik kijk graag Disney films,daar word je blij van!

    Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga ook een keer meedoen!! Voor mijn dametjes Esmee en Gwen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik twijfel nog; voor dochtertje van een vriendin of gewoon zelf houden voor als er een logeetje is.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke winactie! Ik ga ook weer een gokje wagen. Ik zou hem willen winnen voor Aron. Afgelopen week keken we voor het eerst deel 1 en hij vond hem super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mijn kleindochter staat nog steeds te springen als ze Jungle Book 1 kijkt en je weet natuurlijk hoe dat met kids gaat. Als ze een favo film hebben kunnen ze die wel 100x kijken. Deze gaat ze dus vast en zeker ook heeel vaak kijken! ;)

    Groetjes,

    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik waag hier graag een kansje voor. Ik denk dat mijn dochter deze supergaaf zou vinden en ik kijk gezellig met haar mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mijn zus werkt op een basisschool en dit is de perfecte film om dit mooie jaar mee af te sluiten. Zullen de kids vast heeel leuk vinden!

    Joukje Wijnstra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ons gezien heeft al een aardige Disney collectie hier in de kast staan, we missen er alleen nog een paar hier. Er zijn films die we missen die we wel en nog niet hebben gezien. Jungle Book 2 hebben we hier allemaal nog niet gezien dus een super aanwinst! Mijn dochter kan niet wachten om deel 2 te kijken!

    Ciska

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh leuk! Dat vond ik vroeger nou echt een leuke film, nr 1 dan. "Wat je van beren leren kan, van slimme beren leren kan..." Ben erg benieuwd naar nr 2. En mijn zoontjes mogen ook meekijken. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!