vrijdag 21 juni 2013

 
Zoals ik gister in mijn blogje schreef, was het de bedoeling om Hayden met de leeftijd van 3 maanden te verhuizen naar zijn kamertje. Maar dat was eerder het idee van Pablo, hij was er nog niet aan toe namelijk. Ook al slaapt Pablo door ieder geluid, gejank en gekreun van beide kids, hij heeft ze het liefst zo dicht mogelijk bij hem.

Zo sliep Hayley tot de leeftijd van 6/7 maanden bij ons op de kamer. Dat voelde goed. We konden haar goed in de gaten houden. Het was dan ook heel erg wennen toen ze op haar eigen kamer ging slapen. We liepen in de avond en nacht wel 100 keer op en neer om te kijken hoe het met haar ging.

Maar ik denk dat Hayden wel toe is aan zijn eigen plekje. En van mij mag de ledikant best van onze slaapkamer verdwijnen. Zo kunnen we die binnenkort een complete make-over geven.

Vanmorgen heb ik al mijn krachten verzameld en het loodzware bedje op handdoeken naar zijn eigen kamertje geschoven. Het kamertje waarin amper werd geleefd is nu met bedje erin een hele lieve kinderkamer geworden. Ik wilde deze keer de babykamer niet te baby-achtig maken, want ja, baby zijn ze immers niet heel lang.

Het kamertje is nog niet af. We hebben nog geen gordijnen (geeft niet, baby's slapen ook wel met daglicht). En hier en daar ontbreekt nog wat aankleding. Dat komt wel met de tijd.

Hayden vond het prachtig toen ik hem in zijn bedje legde op zijn eigen kamertje. Een plekje waar ik veel heb staan dagdromen, fantaseren en rondjes heb gelopen. Ik vroeg mij altijd af hoe het zal zijn als hij dan in dat bedje zou liggen. En daar ligt hij, helemaal perfect. Ik vind het spannend, maar we zijn er klaar voor! Pablo ook, toen ik hem de foto stuurde reageerde hij enthousiast.





6 opmerkingen:

  1. Wel een super leuk kamertje. Nu weer een mijlpaaltje he, tjonge zeg. Sterkte met weer een beetje loslaten :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je :) ik zal vannacht wel 100 x heen en weer lopen haha

      Verwijderen
  2. Lijkt me ook heel spannnend. Sam slaapt nog steeds bij ons op de kamer. Ik kan nog niet zo goed afscheid nemen van dat ledikantje naast mijn bed. Hayden gaat vast heerlijk slapen in zijn eigen kamertje. Wat een beer is het al geworden trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ken je gevoel. Bij hayley vond ik het ook een stuk moeilijker. Maar hayden is heel onrustig en ik hoop dat hij de nachten nu lekker doorslaapt. Ik vind het wel eng en spannend.en als het me toch niet bevalt komt hij gewoon weer terug bij ons op de kamer.

      Verwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!