zaterdag 8 juni 2013

 
....ik was geboren in een heel groot Italiaans gezin, dat lijkt me zo gezellig. Elke avond heel veel eten en kletsen en deel uit maken van een hele grote en gezellige familie.

....ik al mijn rijbewijs had. Die heb ik namelijk nogsteeds niet. Iedere keer als ik bezig ben komt er iets tussen. Nu ik ben bevallen, hoop ik snel weer te kunnen lessen en hopelijk haal ik hem het komende jaar!

....ik héél rijk was en alles kon doen en kopen wat ik maar wilde! Gelukkig zijn we gezond en hebben we een dak boven ons hoofd, maar heel rijk zijn, lijkt mij stiekem wel erg leuk.

....ik een stuk stoerder was. Ik zou namelijk nooit parachutespringen of gaan kanoën in een ver en wild gebied. Helaas ben ik niet zo avontuurlijk, dat durf ik gewoon niet.

....ik heeeeel mooi kon zingen, net zoals Whitney Houston of Mariah Carey. Dan zou ik de hele dag zingen. Ik zing net als een kraai, gelukkig neemt Hayley daar genoegen mee, zij vindt het heerlijk als ik liedjes voor haar zing.

....ik weer even onbezorgd kind kon zijn. Gewoon even geen zorgen en verplichtingen.

....ik niet zo lang was. Dan kon ik elke dag leuke hoge hakken aan, zonder mezelf een wolkenkrabber te voelen.

....we niet meer in Nederland woonden. Wij hebben namelijk emigreerkriebels thuis. We zouden best ooit de uitdaging willen aan gaan om te verhuizen naar een ander land. Maar aan de andere kant hebben we hier onze vrienden en familie, dat maakt die keuze wel moeilijk.

....ik mijn HBO opleiding had afgerond. Ik ben namelijk in mij tweede jaar gestopt met mijn studie toen ik zwanger was van Hayley. Zo'n HBO papiertje lijkt me een geweldig gevoel al zie ik mezelf niet meer onbezorgd in de schoolbanken zitten.

....ik al meer van de wereld had gezien. Ik heb een paar verre reizen gemaakt zoals Egypte en de Dominicaanse republiek, maar meer niet. Als de kindjes groot zijn en op zichzelf wonen, zou ik heel graag met Pablo willen reizen.

...ons huis al helemaal klaar was qua kluswerk! Voorlopig zit dat er nog niet in...al gaan we dit weekend werken aan de gang! Joepie!

....ik 14 uur achter elkaar kon slapen en in bed liggen. Even helemaal tot rust komen, wat lijkt mij dat heerlijk!

....ik de tijd kon terugdraaien. Dat ik bepaalde dingen in het leven niet had gedaan of gezegd of dat dierbaren niet waren verloren.

....ik een man was. Gewoon voor 1 dag hoor! Ik vind het geweldig om een vrouw te zijn.

....ik nooit was gestopt met dansen. Ik vraag mij gewoon echt af waar ik nu dan was geweest. Niet dat ik spijt heb van mijn keuze, want mijn leven van nu zou ik voor geen goud willen inruilen.


Wat zou jij soms weleens willen?
Categories:

9 opmerkingen:

  1. wow! heel veel van de dingen zou ik ook willen.

    - Ik zou willen dat ik in de USA geboren was.
    - Dat ik minder tijd verspil aan nutteloze dingen en mijn rijbewijs ga halen.
    - Dat ik nooit gekozen had voor deze richting en dus nu al eindelijk mijn diploma had in plaats van na te denken.
    .....


    Super leuk! én hey sommige dingen kan je nog halen! veel geluk!
    Love, The mind of an exchange

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel rijk zijn en mooi kunnen zingen,dát zou ik ook wel heel graag willen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vind het wel grappig (niet rot bedoeld hoor;)) dat je je rijbewijs nog niet hebt! Jullie hebben toch een eigen rijschool?? Hoop dat je 'm dit jaar gaat halen! Toch wel makkelijker met 2 kindjes...Fijn weekend..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha ja die opmerking krijg ik wel vaker. Het is meer de rijschool van mijn man en hij is zo druk dat hij amper tijd heeft voor mij ;)
      Maar we hebben het besproken en ik ga over 2 weekjes weer beginnen.

      Verwijderen
  4. Even een heel andere vraag, maar krijg je dan ook rijles van je man?

    Wat ik zou willen: Toch ook wel rijk zijn..
    Niet teveel zorgen, gewoon lekker kunnen leven en genieten.
    En een Italiaans gezin lijkt mij ook wel leuk.. Net zoiets als de Godfather (niet de maffia hoor) maar zo dat gezellige eten en allemaal mensen over de vloer.
    Heel lang kunnen slapen lijkt mij ook wel iets, gewoon het gevoel dat je opstaat daarna.. Lijkt mij een geweldig gevoel zo van; Ik kan er weer maanden tegen aan!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik krijg dan ook rijles van pablo in onze eigen auto. Niet altijd even makkelijk hoor, maar wel een goedkope manier :) ik mag ook altijd autorijden in principe zolang hij maar naast me zit. Maargoed ik wil graag zelfstandig rijden.

      Verwijderen
  5. Je moet nooit ergens spijt van hebben of iets anders gewild hebben. Uiteindelijk ben je op dit punt in je leven beland door alle keuzes die je hebt gemaakt en alle dingen die gebeurd zijn. Dan heeft het zo moeten zijn denk ik altijd maar, je moet het beste maken van elke dag en gelukkig zijn!

    Groetjes Mer

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh veel komt wel overeen met wat op mijn lijstje zou staan..

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!