vrijdag 3 mei 2013

Voordat ik in verwachting was van Hayden, hadden Hayley en ik onze wekelijkse uitjes. We gingen minimaal 1 keer per week zwemmen en 1 keer per week naar Ballorig. Dat vindt ze geweldig, vooral Ballorig. Lekker rondrennen, bouwen, spelen in de ballenbak, klimmen, glijden en springen. Ze kan er al haar energie kwijt.

De afgelopen maanden zijn we niet meer geweest, daar had ik tijdens mijn zwangerschap gewoon geen energie meer voor. Ergens in januari hebben we voor het laatst gezwommen en de laatste keer Ballorig kan ik me nieteens meer herinneren.

Eergisteren had ze het de hele middag over de 'binnenspeeltuin' daar wilde ze zo graag een keer heen. Het werd ook wel weer tijd dat we weer wat gingen ondernemen. De afgelopen weken hebben we veel thuis gezeten. Gisterochtend heb ik dan ook alle spullen bij elkaar geraapt en heeft Pablo ons naar Ballorig in Almere Haven gebracht.

Ik vond het wel heel spannend zo op pad met een drukke peuter en een pasgeboren baby. Maar het moest er toch een keer van komen die eerste keer de deur uit met 2 kinderen. Ik kan geen eeuwigheid thuis blijven zitten, dat is ook zo saai! De afgelopen weken hebben we genoeg op de bank gezeten en in het ziekenhuis, tijd voor wat leuks!

Van 10:00 uur tot 12:00 uur heeft Hayley zich prima vermaakt. Normaal spelen we veel samen, maar nu moest ik toch zitten en toekijken. Ik moest bij Hayden blijven en hem ook nog tussendoor voeden. Dat was wel even spannend, die borstvoeding in het openbaar, maar gelukkig keek niemand raar mijn kant op.

Eerst vond ik het moeilijk Hayley zo 'los' te laten spelen. Ik was bang dat ze zou vallen of een ander kind haar zou bezeren. Nu moest ik er maar op vertrouwen dat het goed zou komen. Ze is inmiddels 3,5 jaar en kan wel tegen een stootje. Het ging ook prima. Zonder te vallen heeft ze gespeeld en dat vervelende jongetje dat haar duwde kreeg een blok naar zijn hoofd geslingerd. Bij echte boosheid kan ze dus toch wel van zich af bijten! (Al kwam ze daarna met waterige ogen naar mij toe om te vertellen dat ze ruzie had gemaakt.)

Het was een heerlijke ochtend. Dat is toch genieten als je je kindje zo vrolijk ziet spelen. En Hayden? Die heeft na zijn voeding heerlijk liggen slapen. Over een aantal maanden kan hij lekker meespelen met zijn grote zus.

7 opmerkingen:

  1. Superleuk toch dat je dat gedaan hebt met je kindjes.
    Zo is het voor Hayley ook snel weer 'gewoon'.
    Alleen maar fijn dat jullie gewend zijn.. en oude dingetjes weer kunnen oppakken.

    Groetjes
    Mer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk om er weer even uit te zijn. Lijkt me ook wel een stap met twee kindjes op stap maar je hebt het maar mooi gedaan. Fijn dat het zo goed ging met Hayden! Dat voeden wordt steeds makkelijker, ik denk er niet eens meer over na. Gewoon zorgen dat je handige kleding draagt. Ik heb meestal een topje aan met een wat wijder topje. Baby eronder, topje naar beneden en geen tiet te zien ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja dat had ik ook gedaan :D ging prima op die manier.

      Verwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!