zaterdag 18 mei 2013

Een blogje dat je vast vaker hebt zien langskomen in blogland. En nu dus ook op de mijne.

Zoals ik laatst al schreef, ben ik erg druk met het mama zijn en komt er weinig van bloggen.

Aangezien ik de hele dag bezig ben met flesjes en poepluiers, heb ik momenteel niet meer om over te schrijven dan dat.
Dat geeft ook verder niet, maar voor jullie vast niet altijd even boeiend om te lezen.

Daarom het blogje Ask me anything. Een leuke manier om aan nieuwe onderwerpen te komen.

Dus zijn er dingen die je graag wilt weten van/over mij? Don't hesitate, ask me anything! ;)

19 opmerkingen:

  1. Nou dan vertel maar eens over je middelbare schooltijd...(hoop dat ie leuk was haha).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha zo dat zijn heel wat jaren (ben ook nog een keer blijven zitten) iets specifieker misschien?:P

      Verwijderen
  2. Wat was je voor type..wat keek je...welke muziek.luisterde je....wat droeg je...zoiets?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou wel wat over je scholierentijd willen weten. Wat voor niveau heb je gedaan op de middelbare school, wat voor studie heb je gedaan, wat voor type was/ben je, interesses, etc. Ben heel benieuwd!!

    En ik lees ook graag je poepluier-en-flesjes-verhalen hoor ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als dierenliefhebber en mama zijnde vroeg ik me af hoe het lukt met de dieren nu met de komst van Hayden, bij ons zijn de dieren pas na de drie kids gekomen. Respect bijbrengen is een mooie waarde, maar een peuter snapt dat nog niet, vaak brachten we het dieren in veiligheid voor het kind :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waar ben je opgegroeid, en in wat voor gezin?
    Heb je hobbies? Heb je veel vriendinnen of ben je liever zonder. Hoe zie je je toekomst? Wat voor werk zou je willen doen als je ooit weer wil gaan werken.

    Dat soort dingen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk idee, zo'n blog! Misschien ietwat te persoonlijke vraag: maar hoe redden jullie het financieel op één salaris?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Elise, ik ben wel benieuwd naar waar je bent opgegroeid en in wat voor soort gezin, hoe was je schooltijd (goeie/slechte herinneringen, niveau middelbare, studie).

      Ontzettend leuke blog!!

      Verwijderen
  7. Wat vind je het mooiste aan het moederschap en zijn er ook mindere puntjes?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoe had Hayden geheten als hij een meisje was geweest. En hoe zijn jullie op de namen gekomen?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoe hebben jullie de namen en tweede namen gekozen?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey elise

    Ik ben benieuwd naar hoe jij en pablo elkaar hebben leren kennen en hoe de omgeving reageerde op het leeftijds verschil...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey elise

    Ik ben benieuwd naar hoe jij en pablo elkaar hebben leren kennen en hoe de omgeving reageerde op het leeftijds verschil...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey Elise, misschien een beetje late reactie, maar ik ben wel benieuwd naar gewoon wat foto's van jou door de jaren heen.
    Ik las geloof ik ook ergens dat je modellenwerk hebt gedaan tussen de 14 en 20 jaar? Supergaaf! (had ik eerlijk gezegd ook wel gedacht toen ik voor de eerste keer een foto van jou zag op je blog, hihi)
    Heb je misschien foto's van die periode? Ben daar erg benieuwd naar!

    Super blog! Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee zeker geen late reactie! Vragen mag altijd :D. Ik heb modellenwerk gedaan inderdaad! Ik zal erover bloggen :) Dank je wel voor je vraag/reactie! Liefs

      Verwijderen
  13. Hallo,

    hoe doe je het met de kinderen als je ergens heen gaat, want ze gaan toch niet naar het kdv? Ik geloof dat Hayley een dag naar je ouders ging, maar Hayden niet toch? Hoe doe je dat op dagen dat je echt ergens heen moet? Komen je (schoon)ouders dan oppassen of heb je ook wel eens een andere oppas?

    Groetjes!

    Ps: super leuke blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Als je één ding opnieuw zou kunnen doen, wat zou je kiezen?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hey, een late reactie...maar mijn vraag...zou je iets meer kunnen vertellen over je modellenwerk? Met welk doel heb je dit gedaan? Ooit de intentie gehad het fulltime te doen? Tips voor anderen om als model aan de bak te komen? Bedankt :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi! Ik heb daar een tijd geleden een artikel over geschreven. Hierbij de link: http://mamaelise.blogspot.nl/2013/05/mijn-modellenwerk.html groetjes Elise :)

      Verwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!