maandag 4 maart 2013

Ik verlangde zo naar dit weer! En ik denk samen met mij ook vele anderen. De lente is begonnen! En het is mooi weer.
Ik hoop natuurlijk dat het zo blijft, dat is altijd wel spannend in Nederland. Na zoveel sneeuw en kou, waren wij hier wel thuis toe aan het zonnetje.

De zon scheen al vroeg in de ochtend, dat was dus heerlijk wakker worden. Toen Hayley en ik om 08:00 uur beneden kwamen, voelde het als laat in de ochtend, eindelijk zijn de donkere dagen voorbij. En aangezien ik het klokje rond had geslapen, voelde ik mij helemaal top. We zouden er dan ook maar eens goed van gaan genieten, van dit heerlijke weer.

Na de lunch om 13:00 uur besloten we onze (voorjaars)jas aan te doen (al ging mijne niet dicht) en samen met Valentino een wandeling te maken. Dat doen we wel vaker, maar met dit mooie weer leek het mij leuk weer eens mijn camera mee te nemen.

We zijn gaan wandelen op het grote veld naast ons huis. Het heet het Cascadepark, maar het heeft niks weg van een park, er is geen boom te bekennen namelijk.

Hayley en Valentino renden en speelden en ik maakte foto's van alle pret. Dat vond Hayley wel leuk en ze nam dan vaak ook een mooie pose aan! :)




Na een uurtje rennen, gingen we weer richting huis. En aangezien het zonnetje maar niet verdween, bleven we buiten spelen. We hebben gevoetbald, gekleurd met stoepkrijt en Hayley heeft gereden op haar Hello Kitty motor. Het was dolle pret. Al helemaal toen Pablo onverwachts om 15: 00 uur al thuis kwam van zijn werk.

 
Na 4,5 uur buiten spelen zijn we naar binnen gegaan. Het was alweer tijd om te eten en we waren allemaal wel moe geworden van dit dagje. Maar we hebben absoluut genoten. En ik las op internet dat het morgen nog warmer wordt (jeej!).

Hebben jullie ook zo genoten van deze eerste echte lentedag?
Categories: , ,

13 opmerkingen:

  1. Hier meer binnen als buiten geweest. Er stond hier in Limburg best een koude wind en nog redelijk hard ook. Als je naar buiten keek leek het zo lekker maar brrr ben gauw brrrr naar binnen gegaan was blij dat ik mijn winterjas had aangedaan zat eerst te twijfelen toen ik met Fay ging wandelen.

    Volgens mij was het overal wel beter weer en windstil hoorde ik van andere. Hopelijk is het morgen hier windstil ze zeiden dat het dan 16gr gaat worden.. ben benieuwd!

    Leuke foto's van Hayley heb je gemaakt ^_^ Fijn dat jullie genoten hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jammer van het frisse windje. Hopelijk vandaag ook heerlijk weer in Limburg!

      Verwijderen
  2. Heerlijk genoten van het weer, de narcissen en krokussen buiten gezet.
    En binnen alle ramen open en een grooote voorjaarsschoonmaak gehouden.
    Wij zijn klaar voor de zomer, laat de zonnestralen maar komen.
    Jullie hebben ook heerlijk genoten, supermooie foto's. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik moest jammer genoeg de helft van de dag werken, dus veel buiten zijn we niet geweest.
    Morgen moet ik niet werken en reken maar dat we van het weertje gaan genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja werken hoort er ook bij natuurlijk. Geniet van jullie dagje vandaag samen dat komt vast helemaal goed met dit prachtige weer!

      Verwijderen
  4. Jaaa heerlijk weer was het vandaag he? Wij zijn naar de kinderboerderij geweest. Altijd een feest, maar met dit zonnetje helemaal. Laat de lente maar beginnen :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige foto's van je meisje! Genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk he dit weer! Wij hebben ook een flink stuk gewandeld vandaag. Sam heeft zelfs voor het eerst z'n zonnebril opgehad vandaag! Je hondje is een schatje trouwens :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah leuk! Hier is Hayley dol op haar zonnebril, ze heeft de felle zon altijd al irritant gevonden haha.

      Verwijderen
  7. Wat een prachtige foto's! Het wás echt lekker weer afgelopen dagen. Als ik nu naar buiten kijk, word ik triest. Koud, harde wind en regen. *zucht*

    Hopelijk genieten we snel weer van het lekkere zonnetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Helaas is het mooie weer alweer voorbij... Hebben ook precies 2 dagen genoten van de zon.

    Wel mooie foto,s gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!