zondag 31 maart 2013


Vandaag hebben we een fotoshoot gedaan bij onze goede vriend Vince. Hij maakt wel vaker foto's van mij en Hayley, maar ook heeft hij foto's van mij en Pablo gemaakt toen ik zwanger was van Hayley. Ik ben heel blij dat deze zwangerschap ook weer door Vince is vastgelegd. En er zitten hele leuke foto's tussen die ik meteen gaan nabestellen om op te hangen in de kleine babykamer.

Hierbij een klein overzichtje van een aantal foto's:


Als eerst een paar leuke foto's met z'n drietjes. Ik ben heel benieuwd hoe het er straks uit zal zien met z'n viertjes. Eigenlijk staan we met z'n vieren op de foto, al is 1 iemand een beetje verstopt ;). Natuurlijk hebben we ook een gekke foto gemaakt, want ja, zo zijn wij nou eenmaal!
 Hieronder twee foto's van mij en Hayley samen. Deze vind ik reuze schattig. Hayley kijkt erg uit naar de komst van haar kleine broertje.
 Pas toen ik de onderstaande foto's bekeek, viel me op dat mijn buik best wel groot is. Veel groter dan toen bij Hayley! Inmiddels ben ik bijna 35 weken zwanger. Hoe groot zal hij nog worden? 
 
En natuurlijk nog foto's van mij en Pablo samen. Hetzelfde opzetje als 4 jaar geleden, maar nu dan in verwachting van ons tweede wondertje.
Categories:

11 opmerkingen:

  1. Super mooie foto's.
    Nog een paar weekjes, ik ben benieuwd... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave foto's. Die gekke foto van jullie is echt leuk haha! Je buik is inderdaad best groot maar wel prachtig. Daar mag je trots op zijn meid! Is de kleine al ingedaald trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je :) ben er heel blij mee. Afgelopen vrijdag heb ik controle gehad en toen was hij zo goed als ingedaald. Is wel te zien denk ik he aan de vorm van de buik.

      Verwijderen
  3. Wat een mooie foto's zijn er gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige foto's van een hele mooie buik!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi geworden! Grappig....k had deze zelfde zwangerschapsweek (4 1/2 jaar geleden) een zwangerschapsshoot bij een fotograaf vriendje, die heel graag wat fotootjes wilde maken; mijn argument van een paar weken uitstel, 'dan is m'n buik lekker groot' (met +/- 35 weken)... helaas dat ons mooie meisje toen al een week oud was.. en die megabuik dus weg;)...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke foto's en wat ben je toch prachtig zwanger!

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!