vrijdag 1 februari 2013

4 Jaar geleden was (bijna) zwanger van Hayley. Het voelt alweer als een hele tijd geleden. Ik was toen een stuk jonger, studerend en nog niet zo lang samen met Pablo.

Het leuke aan 2 zwangerschappen is om ze met elkaar te vergelijken. In mijn zwangerschappen zit namelijk ontzettend veel verschil. Bij Hayley was ik veel minder misselijk en deze keer hing ik in het begin elke dag boven de w.c. Ook merk ik dat mijn buik deze keer veel sneller groeit, ik ga er dan ook vanuit dat dit kindje een stukje groter zal zijn bij de bevalling dan 48 cm en 2790 gram. Hayley was ontzettend klein toen ze was geboren.

Vandaag heb ik de foto's van mijn zwangerschap van Hayley bekeken en heb de verschillen eens naast elkaar gezet. De rechterfoto's zijn van mijn vorige zwangerschap.

13 Weken:



18 Weken:



26 Weken:

 

Wat een verschil he?! Ik ben nu bij 26 weken net zo dik als ik bij Hayley was met 33 weken. En dan te bedenken dat ik nog 3 maanden heb te gaan en het kindje er uiteindelijk ook weer uit moet...*slik*
Categories:

8 opmerkingen:

  1. Dat zijn best grote verschillen. Misschien is er dan toch verschil tussen het zwanger zijn van een jongen of een meisje?!

    Ik ben eind juli bevallen maar ik zag er in mei al hoogzwanger uit en alsof ik op het punt stond van bevallen. En het was ook nog eens heel erg heet toen (2006). Ik was echt een tientonner! :-)



    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat grappig om te zien zeg! Ik denk wel dat er verschil zit in het dragen van jongen en meisje dat zie ik hier teminste bij vriendinnen allemaal wel. Je bent prachtig zwanger!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi, die overzichtsfoto's! Zo jammer dat ik die niet consequent heb gemaakt toen ik zwanger was. Zou het dan toch waar zijn... de bakerpraatjes over zwanger zijn van een jongen of van een meisje?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tja wie weet. Ik voelde hem ook al met 14 weken. Maar bij Hayley werd mijn kont en gezicht al wel een stuk dikker, nu gaat het allemaal meer naar mijn buik. (tot nu toe dan he! haha)

      Verwijderen
  4. Je begint al een mooie buik te krijgen. Ik hoop dat er de laatste weken dan niet meer zoveel bij komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het gaat zeker een stukje sneller deze keer. Ik kreeg ook vrij snel een buik maar ik groeide op het laatst vooral in de hoogte. Mijn buik was met 37 weken niet veel dikker dan met 27 weken maar was wel hoger geworden. Je bent prachtig zwanger trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk om zo de foto's naast elkaar te zien!

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!