zaterdag 23 februari 2013

Image Hosted by ImageShack.usAfgelopen donderdag ben ik samen met (hoog)zwanger vriendinnetje naar de negenmaandenbeurs in de Amsterdam Rai. Vriendinnetje R. ken ik nu al 4 jaar via internet. Onze dochters schelen maar 2 dagen en nu zijn we allebei in verwachting van een zoon! Zij inmiddels al 38 weken en ik 29 weken.

Om ongeveer half 11 spraken we af op het station en vanaf daar waggelden we samen naar de Rai. Het was al een hele tijd geleden dat we elkaar voor het laatst hadden gezien dus het was leuk weer even flink bij te kletsen (ook al hebben we dagelijks contact via facebook).

De beurs opende om 11 uur en zo begonnen we met struinen. Op zoek naar gratis spullen, aanbiedingen en leuke hebbedingetjes. Maar ook keken we gewoon om ons heen naar de vele bolle buiken en pasgeboren baby's. Prachtig om te zien, maar ook vreemd om te bedenken dat we er allebei straks ook weer zo bijzitten.

Het was heerlijk om even een dagje compleet met mijn zwangerschap bezig te zijn en bij te kletsen met een vriendin die in precies hetzelfde schuitje zit. Al wilde ik helemaal los gaan met shoppen, ik heb mij nog aardig goed ingehouden. Het struinen en genieten gaf al een aardig voldaan gevoel.
Wel heb ik een Lief! tas gekocht met daarin een romper en sokjes, een Woezel en Pip tas vol met Woezel en Pip verzorgingsproducten, een Woezel en Pip muziekdoosje en wat kleding voor de baby.


Het was een super middagje, al waren we aan het einde van de dag toch allebei wel erg moe. Om half 4 besloten we weer richting het station te gaan en elkaar gedag te zeggen.

Moe en voldaan haalden Pablo en Hayley mij op van het station en aten we wat bij de McDonalds. Pablo was bijna de hele dag thuisgebleven en had het hele huis schoongemaakt. Eenmaal thuis wist ik niet wat ik zag, het was al tijden niet meer zo schoon geweest!
Hij bekeek enthousiast de nieuwe spulletjes voor de baby en stelde voor zondag de babykamer(s) zo goed als af te maken. Dat lijkt mij een goed plan, want nog maar ongeveer 10 weekjes en dan is het zover!

Lieve R. bedankt voor de leuke en gezellige middag en heel veel succes met de laatste loodjes van je zwangerschap! Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Categories: ,

9 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je daar geweest bent. Ik ben er één keer geweest, maar vond het toen te druk. Wie weet in de toekomst weer eens ;-)
    Lief dat Pablo zoveel had schoongemaakt én dat jullie de babykamer gaan afmaken. Lekker gevoel! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk dat je bent geweest, ik heb expres de 9 maanden beurs gemeden en ben maandag al naar de huishoudbeurs zelf geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wij zijn maar niet naar de huishoudbeurs geweest, wat een drukte haha. Was blij dat we vroeg gingen, de eerste 2 uur viel de drukte op de 9maandenbeurs best mee.

      Verwijderen
  3. Wat een leuke foto van jullie samen. Ik ben er nooit geweest omdat het qua tijd niet echt uitkwam. Ik was namelijk pas 10 weken zwanger vorig jaren dat vond ik toen te vroeg om te gaan. Je bent goed geslaagd :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je daar naar toe bent geweest. En je hebt mooie spulletjes gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klinkt erg gezellig. Erg leuke foto ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heerlijk zo even over de negenmaandenbeurs te lopen, en natuurlijk lekker shoppen en kletsen.

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!