donderdag 17 januari 2013


Weer een weekje verder! De laatste buikfoto is inmiddels alweer 3 weken geleden, dus tijd voor een nieuwe.  Deze is gemaakt met 23 weken, maar qua grootte maakt het niet zoveel uit met nu.

Al best een flink buikje, al ben ik redelijk aan mijn zwangere lichaam gewend nu. Ik zie geen extreem dikke buik of grotere borsten. Van mij mag het allemaal wel (nog) meer groeien. Misschien komt het omdat ik mijn buik iedere dag zie en de verschillen niet meer zo merk. Pablo ziet mij groeien. Zodra ik mij sta om te kleden kijkt hij mij met grote oogjes aan. "Tjee wat een dikke buik krijg je schat."

Wel leuk hoor dat het nu zo zichtbaar is voor al voelbaar is. Ik voel de baby ontzettend veel bewegen, heerlijk is dat. En ook Pablo en Hayley leggen regelmatig hun handen op mijn buik. De baby schopt dan volop. Overdag is hij drukker dan 's nachts, gelukkig kan ik gewoon slapen.

Al merk ik sinds gister opeens hele nieuwe dingen aan mijn lichaam. Ik heb constante jeuk aan mijn buik van het 'scheuren' van de huid en ben vanmorgen wakker geworden met flinke rugpijn. Meteen heb ik mijn kwalen even opgezocht en ja hoor ze komen precies overeen met de 24 weken. De baby begint nu meer vet te krijgen, waardoor hij zwaarder wordt. Hij weegt nu al zo'n 560 gram.

En o ik ben zo benieuwd naar hem! Zo benieuwd hoe hij eruit ziet, op wie hij lijkt en of hij net zulke prachtige krullen heeft als zijn grote zus. Toch vind ik het nogsteeds een gek idee dat er straks een nieuw gezinslid bij is. Maar dat had ik met Hayley ook. Ik weet zeker dat zodra hij er is, alles op zijn plek valt en het hele plaatje gewoon klopt.

Met de babykamer zijn we niet meer opgeschoten. Hopelijk hebben we daar het weekend weer tijd voor. En komt er volgende week een update dat de babykamer een vloer heeft! :)
Categories:

9 opmerkingen:

  1. Dat gaat hard! Mooie buik hoor :-) Ik vond mezelf ook nooit heel dik. Als ik nu de foto's terugzie, vind ik het echter gigantisch. Je raakt er echt aan gewend.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is inderdaad gewenning. Ik vind het een gek idee om over een aantal maanden juist geen buik meer te hebben.

      Verwijderen
  2. Mooie buik meid! :-D Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En na de bevalling voelt het dan weer zo akelig leeg daarbinnen, maar dan heb je een prachtig mannetje op je arm

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat een flinke buik heb je al zeg. Ben heel benieuwd hoe dat is als je straks 40 weken bent, pfoe. Succes nog even!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. whaha ja dan ontplof ik denk ik. ben vele malen dikker deze keer.

      Verwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!