vrijdag 11 januari 2013


Sinds gisteravond staat hij er: de box.
Ik was al een aantal weekjes aan het 'rondkijken' op marktplaats en eergisteren stond er dan eindelijk 1 bij die ik wel graag wilde overnemen. Een witte box voor 55 euro met la en op te halen in Almere. Ideaal!
Pablo heeft hem gisteravond meteen opgehaald.

Ik vond het niet nodig een gehele nieuwe box te kopen, zolang staat zo'n ding toch niet in de woonkamer, hooguit tot de kleine een maand of 10 is. Marktplaats leek mij dus een prima plek om een goedkope box te scoren, van uiteraard het geld wat ik de afgelopen week heb binnen gehaald met mijn eigen verkopen op marktplaats.

Toen hij eenmaal thuiskwam vroeg Pablo: "Zal ik hem meteen neerzetten?" Ik keek verbaast naar hem. Daar had ik namelijk nog helemaal niet over nagedacht. Een box in de woonkamer? Nu al? Want ja, er komt een baby! We besloten hem maar gewoon neer te zetten, hij staat namelijk niet in de weg.

Na het in elkaar zetten, ging Pablo nog even naar de supermarkt. Hayley lag alweer een uur te slapen, dus ik bleef achter in de woonkamer met die enorme box die mij maar bleef aanstaren. Inmiddels waren alle dieren onder de bank vandaan gekomen om eens te komen kijken en te snuffelen. Met z'n vieren keken we naar het witte 'gevaarte' dat daar maar opeens stond. Ik moet er echt even aan wennen. Over een paar maandjes ligt er een klein mannetje in de box, wat een leuk maar ook gek idee!

Vandaag ben ik 23 weken en 1 dag zwanger. Inmiddels is mijn ziekenhuisopname alweer een week geleden. Daarvan ben ik goed bijgekomen. Ik ben weer beter en compleet uitgerust. Alleen voelde ik mij vandaag toch niet zo jofel. Na mijn controle bij de verloskundige ben ik boodschappen gaan doen met Hayley. We gingen eerst een frietje eten bij het cafetaria en daar stortte ik al snel in.
Hayley was om half 7 vanmorgen al wakker en de hele ochtend heb ik druk staan opruimen in huis. Boodschappen doen, was dus teveel van het goede. Ik ben meteen naar huis gegaan en laat de boodschappen over aan Pablo. Ik plof dus maar eens op de bank en ga de rest van de middag naar de box staren...
Categories:

11 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk dat het weer beter met je gaat, af en toe even de rem erop en dan gaat het vast helemaal goedkomen! Mooie box heb je gekocht hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor! Wij hebben ook een witte box, staat zo lekker fris. Heerlijk toch, om lekker weg te dromen. Rustig aandoen meis, gewoon je man wat meer laten doen. Wat niet gaat, gaat niet. X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Staat erg mooi! Fijn dat je weer helemaal bent opgeknapt. Goed je rust nemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goede deal voor zo'n mooie box. En super handig, die lade!

    Vervelend dat het niet helemaal goed ging vandaag. Ik had erg veel moeite met accepteren dat ik dingen niet meer als voorheen kon doen.... maar je moet je er toch aan over geven. Dus mijn advies: doe echt rustig aan!! Is alleen maar beter voor je kleine beep :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat over geven eraan is inderdaad vaak erg moeilijk. Ik denk vaak "ow dat doe ik wel even snel." en zodra ik bezig ben krijgt mijn lichaam een klap. in huis heb ik altijd wel iets te doen en het is moeilijk om even niet naar de viezee vloer te kijken of de afwas. maar soms geef ik dan maar toe...gewoon omdat het moet.

      Verwijderen
  5. Staat mooi zo hoor! En inderdaad het overgeven aan het niet kunnen of moeten is heel moeilijk. Rustig aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Grappig, wij hebben precies dezelfde box!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtig ik heb ook moeie artikelen neem zeker eens een kijkje www.23wekenzwanger.net

    BeantwoordenVerwijderen
  8. kijk zeker eens op mijn site ook mooie artikelen deze mag er ook zijn hoor toppie :d

    BeantwoordenVerwijderen
  9. kijkje zeker eens op mijn site ook mooie artikelen deze mag er ook zijn hoor toppie :d

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!