zaterdag 8 december 2012


Een zoon, ik moet nog steeds een beetje wennen aan het idee. Wat een compleet nieuwe uitdaging is dit voor ons. Met een meisje hebben tenslotte al ervaring, maar een jongen is helemaal nieuw voor ons.

Al dachten we wel dat het een jongen zou zijn, het kwam toch echt als een verassing. Op het laatste moment begonnen we namelijk heel erg te twijfelen. Al bleef Hayley er heilig van overtuigd dat de baby een "piemol" heeft.
Ik keek meteen naar Pablo toen de echoscopiste met het verlossende antwoord kwam, hij zat met grote ogen en open mond naar het beeldscherm te staren. Hij kon het gewoon niet geloven!

En zo wennen we langzaam aan het idee. Inmiddels zijn we dan ook druk begonnen met het bij elkaar rapen van spullen voor onze zoon. Veel kleding kunnen we niet meer gebruiken en zal dan ook worden verkocht. Behalve de babykleding waar we veel waarde aan hechten. Het speelgoed is allemaal geschikt voor jongens en meisjes en dus hebben we al een hoop voor hem klaarliggen: speelkleden, knuffels, blokken, piano's, loopwagen en nog veel meer. Speelgoed is duur, dus ik ben blij dat we nog een hoop hebben.

Een wagen hebben we ook al gevonden. Bekenden van ons doen hun wagen weg binnenkort en die mogen wij overnemen. We kopen dus geen compleet nieuwe wagen, er zijn prima 2e hands wagens te krijgen en ik ben wel blij dat we hem van mensen overnemen die we kennen. Dus dat is ook al geregeld!

Lichamelijk gaat het wel goed, maar ik moet een paar stappen terug nemen. Door de misselijkheid heb ik 3 maanden opgesloten gezeten in huis, ik kon echt niks. En toen kreeg ik opeens meer energie. Ik ben als een gek gaan opruimen en schoonmaken en ga om de haverklap de deur uit om wat te doen. En deze week, na een dagje shoppen, kreeg ik harde buikjes en moest ik veel plassen. Ik dacht een blaasontsteking, maar na onderzoek bleek dat niet zo te zijn.
Waarschijnlijk is het weer mijn bekken/heup probleem wat ik mijn vorige zwangerschap ook heb gehad. Dat betekend rustiger aandoen, anders bukken/tillen en speciale oefeningen doen. Tijd voor een paar stapjes terug dus.

Van het weekend wil ik een beetje gaan beginnen met de babykamer. Ik had Hayley beloofd dat we een Woezel en Pip kamer gaan maken als de baby een jongen is. Woezel en Pip it is! Maar we hebben nog lang genoeg de tijd dus we doen het vooral rustig aan. Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Categories:

5 opmerkingen:

  1. Leuk hè, al dat babyspeelgoed!
    Doe het maar rustig aan, dat je lichaam het nog tot het einde kan volhouden.
    En veel succes met Woezel en Pip!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk he! Ik heb nog een woezel en pip boxkleed en mobiel. Als je wil mag je ze wel overnemen. Moet je mij maar even mailen naar angellove899@gmail.com.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey dank je wel voor het aanbod! Zodra ik zover ben met het kopen van dat soort spullen, neem ik contact met je op! Als het dan nog hebt natuurlijk. liefs elise

      Verwijderen
  3. Wat leuk een woezel en pip kamertje voor jullie zoon... Veel plezier met het kamertje klaar maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh heerlijk zo een kamertje inrichten lijkt me :)
    Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!