zaterdag 27 oktober 2012

Dit stond ook op mijn 'lijstje' om te gaan doen: kleertjes flocken. Ik was totaal niet bekend met het flocken totdat ik een pakketje had gewonnen in blogland.

Vandaag is mijn mama-dagje en vanmorgen ben ik eens lekker ouderwets gaan knutselen aan de grote tafel.
Het was even pielen en priegelen, want ik moest een beetje zoeken hoe het nou precies moest. Maar het is gelukt!

Hierbij mijn eerste flockwerkje:



Ik heb een hemdje van Hayley opgevrolijkt met haar naam en ik kon het niet laten ook iets voor de baby te maken. Natuurlijk weten we nog niet of het een jongen of een meisje is, dus een naam kon ik er nog niet op zetten. Maar dat maakt het niet minder leuk om te doen.

Hoe moet je flocken?
- Koop flockpapier.
- Knip een naam of plaatje uit
- Strijk het op het kledingstuk
Simpeler kan het eigenlijk niet.

Het is een leuke manier om (kinder)kleding op een creatieve manier op te vrolijken en je kunt het zo gek maken als je wilt.
Categories:

6 opmerkingen:

  1. Ohhh wat leuk! Erg mooi en apart, ga ook eens ff zoeken op Google, lijkt me super om te doen!!

    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. het leek mij inderdaad ook wel iets voor jou! je kunt op iedere stof wat strijken. hayley heeft stoffen speelgoedbakken, dus ik denk dat ik daar ook iets mee ga doen! xx

      Verwijderen
  2. Heel goed gelukt, ik heb er ook nog nie tmee gewerkt, misschien moet ik het ook eens uitproberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb het ook al gebruikt, is superleuk hé

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!