zaterdag 29 september 2012

4 Oktober is het weer dierendag. Een mooi momentje om je huisdier in het zonnetje te zetten.
Een huisdier verdient natuurlijk elke dag liefde, aandacht, voedsel en vers water. Maar dierendag is een leuk moment om stil te staan wat dieren voor ons betekenen.
Ze maken ons blij op de momenten dat ze een gekke streek uithalen of bieden troost in verdrietige tijden.

Een dier is om van te houden en ik zou ook echt niet zonder mijn huisdieren kunnen! Ik heb 2 katten Eros en Zeus van bijna 4 jaar oud en een chihuahua Valentino van net 1 jaar. Het is druk in huis met 3 viervoeters, maar het is gezellig.



Nu dierendag eraan komt kreeg ik een mailtje van 1 van de oprichters van Kinderspelletjes.nl of ik het volgende filmpje met jullie wil delen. Leuke informatie om te lezen hoe dierendag precies is ontstaan.



Heb jij huisdieren? Zoja? Zet jij ze op dierendag nog eens extra in het zonnetje?

Categories: ,

8 opmerkingen:

  1. Ik begrijp je volkomen, we zouden ook niet zonder kunnen ( we hebben een hond en twee katers,...en binnen 5 weken een tweede hondje, terug een cheltie :))We zetten ze een gans jaar in het zonnetje, zijn er stapelzot op, met dierendag krijgen ze een nieuw kussen of een extra speeltje dat de kinderen dan mogen kiezen.
    Geniet van je schatten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb twee katten. Met dierendag krijgen ze altijd een extra lekker zakje eten en misschien iets van een nieuw bontmuisje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja..dat vieren we..onze trouwdag! hihi..samen met hond...kat en vogel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha wat een leuke foto's! Wij doen eigenlijk nooit aan dierendag...
    Wij hebben zelf 2 katten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mango wordt elke dag in het zonnetje gezet. :P

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wij hebben een hond Doerak, echt dierendag vieren doen we niet ze is al verwend genoeg haha.

    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Onze hond krijgt op dierendag altijd iets lekkers :)

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!