vrijdag 3 augustus 2012

Donderdagavond bedacht ik het me, de volgende dag wilde ik iets leuks gaan doen met Hayley. Gewoon iets anders dan normaals, niks doorsnee ofzo. Pablo kwam met het idee dat ik met haar naar de kinderboerderij hier in Almere zou gaan, maar nee, ik wilde naar de kinderboerderij in Arnhem!
Mijn forumvriendinnen R. en M. hadden met elkaar afgesproken bij R. thuis. Ik belde R. meteen op om mijzelf uit te nodigen en gelukkig was ik hartstikke welkom! Fijn, dan kon ik M. ook eindelijk een keer ontmoeten.

Vanmorgen sprong ik dan al vroeg mijn bed uit, want Arnhem is met de trein een flinke rit. Ik verraste Hayley met het nieuws dat we met de trein zouden gaan om te spelen met kleine R. en A.
Ze kwam enthousiast haar bedje uit (dat gebeurd nooit voor 08:00 uur in de ochtend).
Om 09:15 uur gingen we dan al gedoucht, aangekleed en onbeten de deur uit, zodat we half 12 in Arnhem aankwamen, Arnhem Presikhaaf om precies te zijn.

 Daar aangekomen stapte we nog net niet meteen vanuit de trein in de koeienvlaai. Pal naast het station stonden koeien, dat is even wat anders, bij ons staan er hangjongeren en in het mooie Arnhem staan er koeien. Wat een cultuurshock ;)

Al snel kwamen R. en M. aanlopen met de kroost en liepen we met z'n allen naar het huis van R.
We begonnen de middag met een lekker broodje aan tafel, even kletsen en voor mij even bijkomen van de lange reis met de trein.


Aangezien het vandaag super lekker weer was, zijn we richting de kinderboerderij gelopen. Niet zo'n kinderboerderij zoals wij dat kennen in Almere met 3 kippen en 2 geiten, nee een mega grote met alles erop en eraan, genoeg om een hele middag rond te hangen (half Arnhem zat er namelijk met kids). De kindjes hebben zich dan ook erg goed kunnen vermaken met elkaar, in de speeltuin en met de dieren.






Om 17:30 uur namen Hayley en ik de trein terug richting Almere. Ze was ontzettend enthousiast over de leuke dag die ze had gehad. Ik was alleen maar moe, ik rende van perron naar perron en van lift naar lift. Als klap op de vuurpijl miste ik ook nog mijn aansluiting op Utrecht Centraal en zo kwam ik dus een half uur later dan gepland thuis.

Gelukkig was Pablo zo lief ons op te halen van Almere Muziekwijk. Half 8 ploften we op de bank en werden we overspoelt door liefde van Valentino, zo eindelijk thuis!
Maar het was het waard. We hebben een super middagje gehad en het is absoluut voor herhaling vatbaar. Ik stap zo weer de trein in om een leuke middag te hebben met die meiden.
En dat doe ik dan ook weer over 2 weken, maar dan weer met de hele groep in de dierentuin.

Leuk! Heb er nu al zin in. Bedankt voor de leuke middag meiden.
Categories:

15 opmerkingen:

  1. Lieve schat,

    Jij bedankt voor je aanwezigheid, je gezelligheid, je prachtige en lieve dochter en je prachtige blog bericht!
    Vind het zo fijn dat ik je beter heb leren kennen!

    Tot snel!!

    Dikke kus van mij en R

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ahh wat lief. Heb zin in de volgende date! Zie jullie dan xxx

      Verwijderen
  2. Hey meis,

    ik vondt het hartstikke leuk dat jij en je mooie meisje er was. Het was een super gezellige en geslaagde dag en voor herhaling vatbaar.

    A en ik verheugen ons op de volgende date.

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk toch he, die forumvriendinnen! En wat zijn ze schattig met elkaar die meiden :D Altijd leuk om te zien als Hayley weer een topdag heeft gehad <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er echt uit als een hele gezellige middag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk, zo'n spontane actie om iets leuks te gaan doen! Dat worden meestal de leukste uitjes :)
    Leuke foto's van de meiden...zie ze al helemaal voor me hoe ze daar lekker bezig waren!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto's! Zeker die op het hekje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha, ja 't zal wel weer een heeeeele tijd duren voor het volgende haakwerk klaar is ;P

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke dag hebben jullie gehad zeg, en die foto,s schattig die 3meiden.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke foto zech en wat een leuk idee! Veel plezier alvast de volgende keer!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk zo'n playdate, de meiden hebben zich supergoed vermaakt zo te zien. Geweldige foto's!!

    Xxx Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke foto's. De gezelligheid straalt ervan af!
    De eerste foto is echt super schattig haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een geweldige foto's! En wat leuk dat je in Almere woont, mijn vriend komt er vandaan en schoonfam. woont er nog :) We zijn er dus nog vaak te vinden!
    Wij hebben hier ook een kinderboederij met ernaast een natuurspeeltuin! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!