vrijdag 24 augustus 2012

Ik had een tijdje geleden voor de website Mamaplaats de Nikon Coolpix getest. Ik heb mijn mening gegeven over de camera en verschillende blogs geschreven over de functies. Als dank hiervoor heb ik een roze Nikon Coolpix gekregen. Ontzettend leuk natuurlijk! Maar sinds hij binnen is ligt hij maar in de la. Voor alle foto's die ik maak gebruik ik mijn Canon.

Echt gebruiken doe ik de Nikon dus niet. Ik wil hem ook niet verkopen, want het is een leuke camera.
En aangezien Hayley een grote meid wordt, heb ik haar de camera gegeven. Hij is shockproof en waterproof dus dat moet hij wel overleven.

Vanmorgen heb ik Hayley geleerd hoe ze foto's moet maken ermee en ze ging enthousiast aan de slag.
De planten, stofzuiger en de dieren werden gezien als ware fotomodellen, alles werd gefotografeerd!

Hierbij een kijkje vanuit haar oogjes!







 

Nu weet ik hoe zij zich voelt als er de hele dag foto's van je worden gemaakt. Maar ze heeft er duidelijk net zoveel plezier in als ik! En ik sta nu ook eens op de foto. (hihi)
Categories:

10 opmerkingen:

  1. Geweldig! Hayley, je maakt prachtige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een talent! geweldige composities.. die moet je opsturen naar een galerie ofzo we hebben hier een klein anton corbijntje te pakken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, dat doet ze erg goed! Als ik een fototoestel aan de kleuters in mijn klas geef komen er echt de meest wazige, bewogen foto's uit! Ze heeft nu al talent :)
    Ik vind het trouwens wel een heel leuk idee om je kind een fototoestel te geven. (En ze dan in een fotoalbum te plakken. De wereld door de ogen van het kind.) Leuk leuk leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou dat zit er al vroeg in... daar zullen we dus nog meer van zien hihi... Leuk hoor, klein talentje al.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahah heerlijk he! Dana heeft sinds haar tweede jaar ook een camera en eens in de zoveel tijd zet ik al haar foto's op mijn laptop. Heerlijk om de wereld via kinderogen te zien :-)

    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk zeg! En wat kan ze het al goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat super leuk zeg om te zien waar ze foto's van maakt...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig!! Aileen heeft zo'n v-tech camera en daar is ze ook gek vak! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heeft ze dat goed gedaan, ze heeft de smaak te pakken!heel leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hihihi leuk die camera en foto's. Die bank heeft mijn zus ook echt grappig! Het is volgens mij echt dezelfde.

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!