woensdag 15 augustus 2012

Voor vandaag stond er weer een meeting gepland met mijn (forum)vriendinnen. Helaas was de groep niet compleet, want C. en M. gingen niet mee. Maar nieuwkomer L. was er vandaag voor het eerst bij, ook gezellig!

Met 5 volwassen dames (inclusief ik), 6 peuters en 1 baby zijn we op stap gegaan in Burgers Zoo. Voor mij de allereerste keer, dus ik keek erg uit naar dit dagje weg. Natuurlijk had ik zin om iedereen weer te zien, maar ook wilde ik deze prachtige dierentuin ook wel een keer in het echt zien in plaats van op sbs6.

En wat een prachtige dierentuin. Zo groot en zo mooi, dat we met het slakkentempo van ons nog helaas niet alles gezien hebben.

Een dagje dierentuin met een hele groep is niet alleen erg gezellig, maar ook een hele uitdaging met zoveel kleine meiden.


Ondanks de warmte en de drukte hebben we een heerlijke dag gehad. De kindjes hebben zich het meest vermaakt in de speeltuin.

Hayley had helaas veel chagrijnige momenten (geen idee waarom), maar na het zien van de Ocean was ze weer helemaal vrolijk. Nog nooit hadden we zo'n mooi aquarium gezien, zelfs een tunnel met vissen die 'over je heen' zwemmen. Fantastisch! We keken onze ogen uit.



We hebben heel wat diertjes gekeken, veel in de schaduw gezeten, gekletst en vooral veel gewandeld. Ik heb nu echt geen voeten meer over! En ik heb natuurlijk ook veels te veel foto's gemaakt :)








Bedankt weer voor de gezellige dag ladies!
Categories:

13 opmerkingen:

  1. Zo leuk de fotoblogs om als Oma van Rosalie te bekijken, en ook de geschreven stukjes, complimenten Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo tof dat jullie dat doen, genieten is dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk! En wat een geweldige dierentuin he.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk stukje tekst en heerlijke foto,s om te zien... Daar wil ik zeker ook nog eens heen, want ben daar dus ook nog nooit geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En jij houdt zoo van dierentuinen. Dan is burgers echt een topper. Zo groot echt prachtig

      Verwijderen
  5. Zo gezellig zeg!! En prachtige foto's, daar mag je er altijd veel te veel van nemen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aaah, die laatste foto: erg mooi!!
    En wat een gezellig dagje uit. Jullie vermaken je wel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ahw ziet er uit als een hele gezellige dag! :D

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!