vrijdag 24 augustus 2012

foto via natuurmonumenten.nl
Ik ben er helemaal klaar mee. Het is nog zomer, maar de zomer-feeling is bij mij helemaal verdwenen. Bijna iedere dag stelt het weer mij teleur. Te koud, te warm en als het warm is, smelt ik zowat weg en op zo'n dag zit ik dan alsnog binnen. De zomer is een zooitje dit jaar.

Afgelopen zondag was het zo warm dat Pablo en ik druk op zoek gingen naar een groter zwembad. Maar nee overal waren de zwembaden uitverkocht. En maar goed dat we niks hadden gekocht en klaar gezet, want het warme weer was toch maar voor 1 dag. Het badje was dan gevuld met een ton aan water voor niks. We wachten wel weer tot volgende zomer.

Zodra het slechte weer begint zullen we ook weer verder gaan met klussen in huis. Nu hebben we er gewoon even geen zin in. De kamer van Hayley was zoveel werk, dat we eventjes pauze hebben genomen van het klussen. Ook zijn we natuurlijk druk aan het sparen voor een caravan. Want ook al ben ik klaar met de zomer dit jaar, ik kijk wel uit naar volgend jaar. Dan kunnen we gaan genieten van de zomer in een zomers land, zoals Frankrijk.

Zaterdag 22 september 2012 begint de herfst en ik heb er gek genoeg gewoon zin in! Ik kijk stiekem alweer uit naar de 'donkere' dagen. Er zijn zoveel leuke dingen in het verschiet. Halverwege oktober wordt mijn kleine 'neefje' geboren, de verjaardag van Hayley in november, sinterklaas, kerst en oud en nieuw.
Vaak geven deze feestdagen meer warmte dan welke zomerse dag dan ook.
Categories:

8 opmerkingen:

  1. Ja het weertje is niet veel goeds geweest hé. Ik ben blij dat we even op vakantie zijn geweest want de zon heb je toch wel nodig hé.Maar je hebt gelijk hoor, in de herfst kan het ook weer erg gezellig zijn, 's Avonds met kaarsjes gezellig voor de tv, wandelingen in het park,dat heeft ook zeker veel gezelligs.groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kijk ook lekker uit naar de herfst! Een heel nieuw leven staat mij te wachten <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. neeee, nog geen baby! Maar lang kan het nu toh niet meer duren. Als ze niet vanzelf komt ga ik ergens volgende week ingeleid worden. Dus ik kan met zekerheid zeggen dat ze er volgende week is :D

    En de zomer. Tja, een echt zomer gevoel heb ik met momenten gehad. Niet meer dan dat. Nederland hè! Dus verstandig om volgend jaar lekker met de caravan er op uit te trekken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kijk altijd uit naar de winter haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook al is het niet echt een fijne zomer zo, toch mag de herfst en de winter nog even wachten hoor... Zeker de winter, want als we een strenge winter krijgen heb ik de grootste moeite om op me werk te komen en op het werk alles schoon te krijgen brrrr. En al die drukke feestdagen heb ik ook nog weinig zin in.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wij hebben wel zo'n zwembad gevonden en gekocht.... Binnenkort maar even leeglaten lopen want het wordt geen mooi weer meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zou het niet erg vinden als het weer herfst en winter is, ieder seizoen heeft z'n mooie dingen en ik houd wel van die vroege donkere avonden.

    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lijkt mijn verhaal wel wat ik lees haha.

    Mijn nichtje word ook in oktober geboren en ik ben ook helemaal into de Herfst nu al heerlijk! Mijn favoriete seizoen.

    Eindelijk niet bezweet zijn. Vandaag had ik het ook helemaal gehad het was gewoon rond de 28 graden zo warm kwam helemaal bezweet de auto uit nadat ik Fay had uitgelaten, met de hond wandelen is het niks het super hete weer. Ik hou nooit echt van de zomer als ik dan zomer wil dan liever als ik in een ander land ben maar hier mag het van mij altijd Herfst zijn, de lente vind ik ook fijn.

    Succes met het kamertje!

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!