dinsdag 21 augustus 2012

Van de week werd ik verrast met het leuke nieuws dat ik de win actie had gewonnen bij Katja! De lieve Yane had mij uit het zakje getoverd als winnaar. Super leuk natuurlijk. Ik ben niet echt een geluksvogel die vaak wat wint, dus stiekem zat ik even te juichen achter mijn pc. Winnen is altijd leuk toch?!

Het was even wachten wanneer het pakketje zou binnen komen, aangezien de post niet zo heel snel is. Maar tot mijn grote verbazing ging de deurbel vandaag en stond de vriendelijke postbode met het pakketje in zijn handen. "Kado'tje!" De kleine vrolijke peuter kwam al aanrennen en ging er meteen vanuit dat het voor haar was. 
Omdat ze zo enthousiast was, mocht zij het pakketje uitpakken. 
Ik wist al wat erin zat natuurlijk, maar Hayley vond het reuze spannend. 

Na een hoop scheuren, kwam de prijs tevoorschijn. "Wat een mooi dekentje mam." riep ze toen ze het stuk stof uit de verpakking trok. 
Ik kon er om lachen. Van dat stukje stof zal ik iets leuks voor haar maken. Ik heb nog nooit zelf kinderkleding gemaakt, dus dat wordt een echte uitdaging voor mij. Ik denk dat ik mijn moeder maar stiekem om hulp ga vragen.




Bedankt lieve Katja en Yane voor alle leuke spulletjes. Ik ga er proberen iets moois van te maken!

Wordt vervolgd dus...
Categories:

5 opmerkingen:

  1. Wat een mega leuke en vrolijk dochtertje heb je. Iets winnen blijft stiekem altijd leuk.
    Ben benieuwd wat je er van gaat maken.

    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh leuk, een projectje! Wie weet dat je de smaak te pakken krijgt en de meest geweldige dingen gaat maken. Ik ga me zolang de baby er nog niet is maar weer eens op zo'n zsa zsa rokje storten. Eens zal het lukken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is nog eens leuk winnen en zo,n leuke prijs te krijgen. Nou ben heel benieuwd hoe het gaat worden. Suc6 met het maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohh wat leuk!! Heel veel succes en plezier :-)

    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!