zaterdag 11 augustus 2012

Je moet er echt van houden: kamperen. Ik heb het eerlijk gezegd nog nooit gedaan, behalve een
keer logeren bij mijn oom en tante op de camping. Als kind vond ik dat heerlijk! Maar tot nu toe ben ik alleen op vakantie geweest in bungalows of een hotel/appartement. En dat kan ook behoorlijk tegenvallen. Vaak betaal je veel geld voor een weekje of 2 weken vakantie en dan moet je nog maar hopen dat de locatie en voorzieningen net zo geweldig zijn als in het boekje.
Daarom hebben wij besloten een caravan te gaan kopen.

Vandaag zijn we dan op caravanjacht gegaan. We hadden namelijk nog geen idee wat we precies wilden hebben. In ieder geval iets met 'veel' ruimte. Pablo en ik zijn allebei best lang en in de toekomst hopen we wel met 2 kids op vakantie te gaan.

Na een beetje rondkijken stapten we in een ontzettend leuke caravan. De ruimte was groot genoeg en daarnaast was er achterin de caravan een soort van kinderruimte met een stapelbed en extra zithoek. Voorin was een grote zithoek waar we een bed van kunnen maken, douche, toilet en leuk keukentje. Nog een voortentje erbij en dan heb je genoeg ruimte.

Na het zien van deze caravan wisten we meteen dat dit het model zou zijn wat we willen hebben.
Ik heb natuurlijk nog nooit gekampeerd en twijfelde dan ook een beetje over het hele kampeer-gebeuren. Maar toen ik in deze caravan stond wist ik het, dit wilde ik gaan doen! Ik zag het al helemaal voor me. Alles naar eigen smaak inrichten en dan genieten van ons eigen tweede huisje waar we vele jaren plezier van zullen hebben.



Categories:

10 opmerkingen:

  1. oh dat moet echt superleuk zijn!Wij overwegen ook om volgend jaar eens met de mobile home erop uit te trekken, zalig toch die vrijheid die je dan hebt en voor kindjes supertof!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha wat leuk zeg.. Welke wordt het dan google ik em even!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaa, zo'n caravan lijkt mij ook heel fijn! En inderdaad naar eigen smaak 'inrichten'. (gordijnen, kussens, wat schilderijtjes enzo..) Je eigen plekje op wielen! :)

    Oja, die mega libellen ken ik.... en ik ren er ook hard voor weg!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat jullie een caravan gaan kopen.
    Snap het helemaal, heerlijk je eigen huisje en eigen spulletjes op vakantie.
    Wij hebben hier ook een caravan en bevalt prima. ;)
    ben benieuwd welke jullie gaan kopen en hoe het bevalt...maar komt vast goed, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk zeg! Ik ben zelf niet iemand die gauw gaat kamperen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaan en staan waar je wil, je eigen bed, je eigen vertrouwde heefdkussen, en er lekker je eigen plekje van maken, laat je verhalen maar komen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. precies :) reizen met een caravan zorgt denk ik voor veel blogmateriaal hihi

      Verwijderen
  7. Spannend hoor, een caravan kopen als je nog niet eens weet of je kamperen leuk vind. Zelf ben ik gek op kamperen, maar het moet je wel liggen. Ik hoop dat jullie er veel plezier van zullen hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuk zeg! Thuis hebben wij 15 jaar gekampeerd in binnen en buitenland en ik vond het heerlijk. Helaas wil manlief er niets van weten en zit liever in een hotel. Voor kamperen moet je wel echt een mens zijn, ik ben benieuwd wat jullie ervan gaan vinden!

    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo'n caravan blijft toch heel gaaf als je kinderen hebt

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!