dinsdag 24 juli 2012

Genieten van het mooie weer doe ik graag met anderen. Wat is er nou leuker dan gezellig met een vriendin in de tuin en de kindjes die aan het spelen zijn. Vandaag kwam Tamara met dochter Saar voor een playdate. Hartstikke gezellig natuurlijk!
Ik had de tuin weer volgelegd met speelgoed en het badje, want het was ook zo warm vandaag.

Beide dames hebben zich samen erg vermaakt. Ze zijn allebei knettergek, dus wij genoten van onze dochters die de allergrootste lol hadden samen. Bedankt voor de gezellige middag meiden!







Categories:

8 opmerkingen:

  1. Dat ziet er helemaal gezellig uit in dat badje! Echt fijn dat jullie tuin zo mooi geworden is he

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja ben er heel blij mee. heb een beetje de meubels verschoven. zo hebben we 2 plekjes om te zitten. 1 in de schaduw en 1 in de zon. want in de zon zitten was vandaag echt niet te doen!!

      Verwijderen
    2. Nee zeker niet! En jullie hebben daar gelukkig plek voor. Als het zo mooi blijft ga ik binnenkort maar op zoek naar een parasol!!

      Verwijderen
  2. Ik zou er echt zo bij induiken!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohh heerlijk de lol spat van de foto's af!!

    Xxx Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke foto's! Het plezier is er op te zien.

    BeantwoordenVerwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!