zaterdag 14 juli 2012

Mijn vakantie gevoelblogje van deze week. Een dagje eerder dan gepland. Maar morgen staan er andere dingen op de planning!

Wat een prachtig weer he deze week?! NOT!
Maargoed bij een vakantie in Nederland hoort het er altijd bij. De zomer in Nederland is altijd afwachten. Ik kijk ook bijna iedere dag hoopvol op weeronline, maar zie tot mijn grote teleurstelling alleen maar donderwolken met regendruppels.

En we worden niet wakker van vrolijk tjilpende vogels en de zon die langs de gordijnen kruipt, nee we worden wakker van onweer! Bah.
Het trieste aanblik van afgelopen week vanuit onze woonkamer.

En wat doe je in zo'n week? Juist dan ga je met je kind naar een indoor speelparadijs. Deze week heb ik dochterlief even laten uitrazen in Ballorig te Almere Haven. Er waren veel kindjes van haar leeftijd dus ze heeft leuk kunnen spelen. Eerst ging ik altijd met haar mee, maar dit keer kon ze zichzelf er vermaken, erg leuk om te zien!



Hopelijk volgende week een zonniger blogje!

Meer vakantiegevoel lezen? Kijk ook eens bij: Katja @Yane, Kris, Boomie, De Libbrechts, Miss Creatuurtje, Sweet Sienna Hope, Een huis in de straat, It's Miek, Kaatjes verhaaltjes, Sam, Villa Speelmama, Sa Leaf, Taske en Mamarina

9 opmerkingen:

  1. Zo'n mooie foto's! (behalve die bovenste, al is die esthetisch ook wel mooi).
    Ze heeft haar duidelijk reuze geamuseerd! Mijn dochter houdt absoluut niet van binnenspeeltuinen dus voor ons is dat geen optie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aan de regen kunnen we niets veranderen en de binnenspeeltuinen kunnen er maar wel bij varen :-)
    Fijn hé dat ze zo haar plan leert trekken en zich zo te zien heel goed amuseert

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig zijn er binnenspeeltuinen! Goed zeg, dat ze zichzelf al kan vermaken en ze zich zo ontwikkelt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer genoeg is het weer niet te veranderen. gelukkig zijn er binnen ook een hoop leuke dingen te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jep, ik hoop met je mee op zonnigere tijden. Maar jullie lijken je ook met regen goed te vermaken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. bwaaaa, na regen komt zonneschijn, niet... gewoon nog efkes wachten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Idd wat een zomers weer he...not! Hopelijk wordt het snel beter en superleuke foto's van de indoor speeltuin!! Ideaal zulke plaatsen met van dat rotweer...

    Xxx Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die binnenspeeltuinen zijn een gewedlig idee, mijn dochtertje van bijna 5 komt er ook graag. Woensdag belooft een beter dagje te worden.groetjes Iris

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hoop het! Kunnen we weer even genieten van de buitenlucht!

      Verwijderen

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!